Forum i php

Tags:    php

Nogen der kender gode bøger omkring hvordan man laver forskellige ting i php, jeg skal bla. lave et forum

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ved ik har aldrig selv læst en bog om PHP... startede med C++ læste jeg lidt... og så begyndte jeg med artikler og læse kilde kode igennem...
Så med tiden lære man at bruge det... og så kan du lave lige hvad du vil

Hvis du hopper på dit bibliotek, eller www.bibliotek.dk (hvor du kan bestille hjem til dit eget lokale bib, så find evt. "Start på PHP", eller "Mysql, PHP i CMS" (er ikke sikker på hvad den sidste præcis hedder).

Men giv forsøget med at søge på "PHP"..

Hvis du hopper på dit bibliotek, eller www.bibliotek.dk (hvor du kan bestille hjem til dit eget lokale bib, så find evt. "Start på PHP", eller "Mysql, PHP i CMS" (er ikke sikker på hvad den sidste præcis hedder).

Men giv forsøget med at søge på "PHP"..

jeg sagde kender. ikke bare en tilfældig bog, og bøger er ikke noget man låner, men køber.

Ja jeg kender godt de bøger, det er selv dem jeg er startet med. Men kan bare ikke huske navnet på den sidste bog, og det må du da meget undskylde jeg ikke kan? :S

Men du kan da også gå ned i din boghandel og købe dem hvis det er, det var bare et gratis alternativ råd!

Men undskyld fordi jeg forsøger at svare på dit spørgsmål..

t