Spam i gæstebog

Tags:    php

Ja, ja, ja! Jeg har set, at der er et utal af mennesker herinde der har oprettet spørgsmål der ligner mit - og ja, jeg har afprøvet mange af jeres løsningsforslag ...uden held! Så nu prøver jeg selv, og håber, at der sidder en person med meget forstand på php der kan hjælpe mig...

Min gæstebog har været (er stadig) udsat for massive spam-angreb. Jeg har fundet en løsning på nettet (http://php.webmaster-kit.com) som jeg gerne vil benytte - men kan ikke finde ud af at få koderne sat rigtigt ind på mit site...

Er der nogen der vil/kan hjælpe!

Cd'ere og t-shirts til den der får skidtet til at virke!

Lokke, lokke, lokke! :)

Her er koden:

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 12.04.2006 14:40 af Bruger #9822
Hvis vi kan ordne det over forumet her vil jeg gerne hjælpe.

Jeg har lige kigget på den side du linker til og det ser ikke ud til at være svært at implementere. Jeg har dog behov for koden til gæstebogen hvis jeg skal indsætte det :)

Du kunne vælge at bruge hvis antal min./sek. før personen kan skrive en besked igen. Du kan også bruge alle felter skal udfyldelse og en tilfældig kode skal skrives. Du kunne også bruge ban ip.

Indlæg senest redigeret d. 10.04.2006 21:38 af Bruger #7494
Ja altså vil os enten sige en begrænset tid mellem bekseder... eller tilfældig kode... ehm ip ban er en dårlig ide da mange har dynamisk ip

Ved det, men den skifter jo ikke hele tiden...
Man kan også bruge cookie, men den kan de også slette..

Jamen altså! Tak!
Du er meget velkommen til at forsøge...

Her er koden:

Fold kodeboks ind/udKode 

t