Hjemmeside

Tags:    diverse

Jeg har ledt efter nogen webhoteller her de sidste minutter.
Jeg fandt så det her http://www.gigahost.dk
Er der nogen der ved at det er et godt sted eller dårligt sted?
Kan lige sige det er til en rimelig stor side med brugersystem, billede upload til nyhed sytemmet o.s.v.

Hvis der er andre steder som er meget bedre, så sig til :)
Ved godt at surftown og b-one.dk er et godt sted, men 5 gb for 30 kr er jo billigt.

Indlæg senest redigeret d. 09.04.2006 21:53 af Bruger #7494
Havde glemt http://www.clichehosting.com/dk/default.asp
Der var også en til, men den kan jeg ikke huske lige nu.

EDIT: Tror jeg har fundet den jeh helst vil have http://www.fairhosting.dk. Er der noget skidt eller godt ved den services? Jeg syntes det ser lovende ud.
EDIT2: Er det en Ulempe ikke have safe mode slået til når det er en fan site med brugersystem og alt det der?

Indlæg senest redigeret d. 09.04.2006 22:14 af Bruger #7494
Hvis fairhosting er det gamle fairhost og clichehosting er det gamle cliche vil jeg råde dig fra dem. Den eneste jeg har hørt om dem er dårlig omtale. Med jeg ved ikke om det er dem eller om navnene bare minder om.

Jeg tror der er en lille klokke der ringer advarende om clichehosting, men det er måske bare min fantasi.

Jeg bruger selv b-one, og har kun hørt godt om dem.

Men hvis din definition på "rimelig stor" bevirker at du skal bruge erhvervs hosting, så har Inforce jo bevist at de kan håndtere sider på størrelse med udvikleren.dk ;)

Når det gælder hosting markedet i Damnark, så er det min opfattelse at man får hvad man betaler for ;)

Nå, er færdig med søgen..
Tak for hjælpen..
Det blev ikke fairhosting eller cliche

Indlæg senest redigeret d. 09.04.2006 22:41 af Bruger #7494
EDIT2: Er det en Ulempe ikke have safe mode slået til når det er en fan site med brugersystem og alt det der?

safe mode er som sådan ligegyldigt for din hjemmeside, hvis bare den er kodet efter det. Safe mode bruges på webhoteller, da du ellers ville kunne redigere i andre kunders hjemmesider, og andre kunder ville kunne redigere i din hjemmeside.

Fair nok ^^

Jeg hved intet om lige denne side du nævner, men vil lige give dig et tip.

Mange amatører laver for sjov et webhotel fordig de syntes det er sjovt og man skal intet gøre for at tjene pengende. Andet end at lade en server stå. Men folk tager det ikke seriøst nok! Mange af sådan webhotel er tit nede, langsomme til at loade, og måske har glemt backup osv..

Derfor er mit råd at du vælger et mere kendt webhotel. Det mest kendeste webhotel er http://www.b-one.dk som du selv nævner.

b-one kan jeg anbefagle. Bruger personligt dem, og har aldrig haft problemmer med dem ;)

Jeg tvivler på at du bruger 5 gb! Selv udvikleren.dk vil jeg gætte heller ikke fylder så meget. 5 gb svare til en en lille million html/php sider! Og det har du ikke! Og dine billeder fylder vel heller ikke så meget!

Indlæg senest redigeret d. 10.04.2006 01:15 af Bruger #5097
Når man kigger på webhoteller synes jeg ofte det er en god ide at læse forretningsbetingelserne, det er jo ikke ligemeget om de kan lukke din side ned inden du får den uploadet... Og i den sammenhæng virkede Gigahosting mere menneskelig end både B-one og Surftown, der er dog 2 fundamentale ligheder: de forbeholder sig ret til at ligge en dæmper på din trafik, samt ændre forretningsbetingelserne...

Til Jesper Kristensen:
du skriver "safe mode er som sådan ligegyldigt for din hjemmeside, hvis bare den er kodet efter det.".
Jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan man laver en mappe og bagefter kan bruge den til noget... problematikken ligger i at PHP ikke har de fornødne rettigheder til mappen, trods det, at, det er PHP der har oprettet mappen. Og disse rettigheder kan ikke ændres når safe_mode er på. Men det er så også det eneste eksempler jeg lige kan give.

personlig vil så vidt muligt undgå hoteller med Safe mode, og istedet vælge hoteller med open_basedir.

//Troels

Needhost.dk - Jeg fik et chock da jeg skiftede til dem! Det er bare godt! :D

t