WEP Kode

Tags:    diverse

Hey, jeg sidder i lidt af et problem, og ville høre om der er nogle af jer der kan hjælpe mig. Det er sådan, at jeg har sat trådløst netværk op - nu skal jeg have en computer på, men kan overhovedet ikke huske min WEP kode, og kan ikke finde det sted jeg har skrevet den ned. Jeg har prøvet at indtaste IPen til routeren, for at finde koden der, men jeg bliver promptet med en password box, med kode og pwd jeg ikke har. Kan jeg "resette" den på en måde, og så få sat en ny WEP kode op? Det skal lige siges, at cden til selve routeren er væk, så aner ikke hvordan jeg skulle kunne indstallere den igen når først jeg har afinstalleret, derfor tør jeg ikke gøre dette.

Jeg er desperat, og på forhånd tak for alt hjælp jeg kan få!

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er du sikker på at du ikke også har smidt routeren væk? Se om du kan finde en reset-knap på routeren, og brug så default-passwordet til routeren. Har du smidt manualen væk, kan du sikkert finde en på nettet.

Hvilken router har du?

Hvis du har en NETGEAR Router kan du gøre sådan:

1. Logge ind på rounter via Internet Explorer (med Password & Brugernavn)

2. Klik på "Wireless Settings" i menuen til venstre.

3. Rul ned til "Security Encryption (WEP) Key" og der skulle din WEP kode stadig stå! Det gør den her ;)

Held og lykke!

Indlæg senest redigeret d. 07.04.2006 16:44 af Bruger #8254
Hvis du ikke før har angivet et password til konfigurationen så prøv med en af disse:
password
admin
adminadmin

t