Mozilla Firefox laver fiksfakseri!

Tags:    diverse

http://www.mageguild.dk/fejl.JPG

hvorfor er der den irriterende grå monsterbjælke nedenunder statuslinjen?

man kan ikke trække i den, gøre den mindre. Man kan heller ikke fjerne den via nogen som helst indstillinger. Hverken i vis eller funktioner eller noget som helst. Problemet opstod da jeg installerede en opdatering til Firefox (den nyeste).

Indlæg senest redigeret d. 06.04.2006 09:32 af Bruger #8223
7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Deaktiver alle dine extensions, og se om det ikke afhjælper problemet. I så fald kan du derefter forsøge dig frem med at genaktivere dem, indtil du finder ud af hvilken der er skyld i det.

Hvad med at geninstallerer og + at sørge for at alle felter i regedit, som ff har brugt, er slettet

Det er ikke noget der sker hos mig. Prøv at starte firefox med -safe-mode switchen. Det kan være en extension eller dit theme der er fejl i.

jeg kører i safemode netop nu, og problemet er det samme. Desuden installerede jeg mit tema for at se om det hjalp. Det gjorde det ikke

det gør hverken fra eller til... :S

jeg slettede ALT der havde med FF at gøre, og geninstallerede det for 3. gang.. og nu virker det... Nogen der har nogen idé om hvad problemet har været?

Når du kører i safemode bliver alle extensions slået fra, så det kan måske være en fejlagtig indstilling i about:config eller en extension der har ændret i selve firefox, selvom jeg tvivler på at man kan det.

t