JavaScript i firefox..

Tags:    java

Hejsa :)

Hvordan kan det være at denne menu:

http://www.solutions2all.dk/demo/menu1.htm

kun virker i IE og ikke firefox?
Kan man ikke gøre sådan at den virker i begge browsere?

// Jakob

Kildekoden:
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 02.04.2006 18:54 af Bruger #9706
Ikke lige det rigtige sted at poste.
Dette er et Java-forum og ikke et JavaScript-forum.
Du skulle tage at poste det i HTML/CSS-forummet ;)

Ja det fandt jeg så ud af bagefter..

Er det her et forum hvor man er politi mand eller hvad?

Jakob, der er bare større chance for at der er nogen af dem der ser din tråd der kan hjælpe dig hvis den ligger i det rigtige forum :)

Grunden til at det ikke virker i Mozilla/Firefox er at det document.all og document.layers vist ikke er understøttet.
Jeg plejer at bruge document.getElementById("idpåelement")

Så du i stedet for document.layers.menu1 bruger document.getElementById("menu1")

Jakob, der er bare større chance for at der er nogen af dem der ser din tråd der kan hjælpe dig hvis den ligger i det rigtige forum :)

Grunden til at det ikke virker i Mozilla/Firefox er at det document.all og document.layers vist ikke er understøttet.

Så du i stedet for document.layers.menu1 bruger document.getElementById("menu1")

Okay :)
Skal der så ind og ændres i alt muligt hvis jeg skriver document.getElementById("menu1")istedet for det andet den bruger? (Er ikke så god til det)

Okay :)
Skal der så ind og ændres i alt muligt hvis jeg skriver document.getElementById("menu1")istedet for det andet den bruger? (Er ikke så god til det)

Du kunne også tilføje:

else if(document.getElementById) {
[en masse kode..]
}

til det if-statement der allerede er i kildekoden. På den måde har du både Netscape, Firefox og ældre versioner Internet Explorer med på vognen .. :)

t