Php i NVU?

Tags:    html css

Hej

Jeg har installeret NVU fra www.nvu.com.

Når jeg åbner filer i NVU, som indeholder php,
fjernes php'en fra koden, så filen kun indeholder
HTML.

Hvorfor det - kan NVU ikke håndtere PHP?
Kan jeg gøre noget, så PHP også håndteres?

Det er NVU version 1.0.

Jeg bruger Windows 2000.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hej

Nu har jeg kender ikke programmet, men jeg har afprøvet det.
Jeg kan hellere ikke få det to kode typer til at komme på samme tid, men når man ser HTML koden så kan man dobbelt klikke på PHP i koden (som vises i et gult felt midt i HTML koden) og så kommer der en boks frem med din PHP kode.

Jeg ved ikke om du kan bruge det, men prøv.

hej

Nu har jeg kender ikke programmet, men jeg har afprøvet det.
Jeg kan hellere ikke få det to kode typer til at komme på samme tid, men når man ser HTML koden så kan man dobbelt klikke på PHP i koden (som vises i et gult felt midt i HTML koden) og så kommer der en boks frem med din PHP kode.

Jeg ved ikke om du kan bruge det, men prøv.

Hej

Tak for dit svar.

Problemet er, at jeg ikke en gang kan se det gule felt i HTML koden. Jeg ved ikke, om der er noget jeg skal slå til i programmet. Kan det være noget med, at jeg bruger Windows 2000? Bruger du XP?

Hilsen Martin

Hej

Ja jeg bruger windows Xp, men det skulle jeg ikke mene at der skulle være forskel på. Men har du kan se hele koden under fanebledet "Source".

Hej

Ja jeg bruger windows Xp, men det skulle jeg ikke mene at der skulle være forskel på. Men har du kan se hele koden under fanebledet "Source".

Jeg kan slet ikke se php koden under "Source".
Jeg går bort fra NVU og prøver i stedet med Dreamweaver, FrontPage eller HTML-Kit (dog ikke wysiwyg).

Hilsen Martin

t