asp.net config kodning Mod betaling self...

Tags:    asp.net

hej jeg er igang med at lægge min asp hjemmeside ud på mit webhotel
jeg har en config fil hvor der står det her, men hvad er det jeg skal ændre nu hvor jeg ike bruger en localserver men et webhotwel hvad skal der ændres i.

<?xml version="1.0"?>
<configuration xmlns="http://schemas.microsoft.com/.NetConfiguration/ v2.0">
<connectionStrings>
<add name="Personal" connectionString="Data Source=.\\SQLExpress;Integrated Security=True;User Instance=True;AttachDBFilename=|DataDirectory|Personal.mdf& quot; providerName="System.Data.SqlClient" />
<remove name="LocalSqlServer"/>
<add name="LocalSqlServer" connectionString="Data Source=.\\SQLExpress;Integrated Security=True;User Instance=True;AttachDBFilename=|DataDirectory|aspnetdb.mdf& quot; />
</connectionStrings>
<system.web>
<pages styleSheetTheme="Black"/>
<customErrors mode="RemoteOnly"/>
<compilation debug="false"/>
<authentication mode="Forms">
<forms loginUrl="Default.aspx" protection="Validation" timeout="300" />
</authentication>
<authorization>
<allow users="*"/>
</authorization>
<globalization requestEncoding="utf-8" responseEncoding="utf-8"/>
<roleManager enabled="true"/>
<siteMap defaultProvider="XmlSiteMapProvider" enabled="true">
<providers>
<add name="XmlSiteMapProvider"
description="SiteMap provider which reads in .sitemap XML files."
type="System.Web.XmlSiteMapProvider, System.Web, Version=2.0.3600.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a"
siteMapFile="web.sitemap"
securityTrimmingEnabled="true"/>
</providers>
</siteMap>
</system.web>
<location path="Admin">
<system.web>
<authorization>
<allow roles="Administrators"/>
<deny users="*"/>
</authorization>
</system.web>
</location>
</configuration>

håber i kan hjælpe

kan det passe jeg skal ind i en database også at oprette noget fordi det kan jeg nemlig ikke finde ud af håber der er en som vil hjælpe

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har svaret på: http://udvikleren.dk/Thread.aspx?f=7&t=15991&tech=7

Problemmet er at Web10 ikke har SQL Server 2005, men MySQL, og så er din database ubrugelig.

Har svaret på: http://udvikleren.dk/Thread.aspx?f=7&t=15991&tech=7

Problemmet er at Web10 ikke har SQL Server 2005, men MySQL, og så er din database ubrugelig.

jeg takker mange gange
men kan du hjælpe mig nårh jeg får et hotel med det der sql

self mod betaling

fordi så kan du få alle filerne og login info's jeg har overhovdet ikke noget kendskab til databaser og alt det der
kender kun lidt til html

Hvor stor er din side? Hvis det ikke er en stor hjemmeside kan det måske svare sig at prøve at rette koden til så den kan virke på en MySQL server i stedet.
Hvis du har betalt for et webhotel hos web10 så tror jeg ikke bare de lader dig få pengene tilbage. Men det er jo heller ikke alverden man betaler..

Hvor stor er din side? Hvis det ikke er en stor hjemmeside kan det måske svare sig at prøve at rette koden til så den kan virke på en MySQL server i stedet.
Hvis du har betalt for et webhotel hos web10 så tror jeg ikke bare de lader dig få pengene tilbage. Men det er jo heller ikke alverden man betaler..

den fylder 40 mb lige nu
der er 6-7 sider med login, galleri, links, forsiden, opret konto og resume
det er en personlig hjemmeside

du kan da lige skrive til mig på msn eller mail på henrik.philippsen@xcrisso.dk hvis du har lyst til at hjælpe

Indlæg senest redigeret d. 23.03.2006 16:29 af Bruger #9724
t