Hej allesammen.
Jeg har en hjemmeside (www.silkejob.dk) som fungere som en jobdatase for unge i silkeborg.
Dette vil sige at der er 2 typer der bruger siden. De unge jobsøgende og arbejdsgivernde. Indtil videre har jeg brugt den samme side til begge målgrupper. Men nu ønsker jeg at dele det op sådan at arbejdsgivernde får deres egen side, hvor de skal gå ind og oprette jobopslagende, som så bliver vist på www.silkejob.dk
Derfor mangler jeg en god grafiker som kan lave grafiken (samt html koden) til siden. Dvs. det er kun en side jeg skal have lavet. Selve kodningen af siden ordner jeg selv.
Ud over dette håber jeg også at samme grafiker kan hjælpe med at give silkejob.dk en opløftning hvad design angår. Siden er lukket nu, så i kan ikke se den. Grunden til dette er at jeg arbejder så meget på den, og den bliver derfor først åbnet igen når jeg er helt klar.
Men den del af at bliver klar, er at jeg får lavet siden til arbejdsgiverne. Så hvis du mener at du kan hjælpe mig som grafiker så hvis dit portfolio for mig( skriv links til sider du har lavet i denne tråd, eller skriv et link til din webside med portfolio).
Ud over dit portfolio skal du også gerne skrive prisklassen for en opgave som denne (kun siden til arbejdsgivere)
Håber at høre fra mange gode grafikere