Fingertryksaflæser

Tags:    diverse

Hejsa allesammen

Jeg har besluttet mig for at anskaffe en fingertryksaflæser ti l min bærbare(En af dem man kan bruge til at logge på med :D)

Man skal kunne sætte den til enten kun at acceptere fingeraftryk, fingeraftryk ELLER password og fingeraftryk OG password

Også ville jeg høre om der var nogen her inde det har nogle erfaringer/tips/links de vil dele med mig :D

Nu har jeg kigget på edbpriser.dk og der ligger prisen på 500 - 1100 kr, hvad skyldes prisforskellen ?

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #816 @ 27.03.06 19:43
Det hedder en biometrisk scanner og pris forskellen kan være fordi de kan huske et bestemt antal fingeraftryk. En god biometrisk scanner skal kunne genkende omkring 5 forskellige fingeraftryk.

jeg har en fingeraftrykslæser fra microsoft og den er bare kanon. Jeg kan ikke lige huske prisen men de har den nogen gange på tilbud inde på: www.itbutikken.dk.. Hvis du skal søge efter navnet så søg efter : "Microsoft Fingerprint Reader" Den er nem at have med at gøre og lader dig både bruge fingeraftryk og password. Du kan også, hvis der er mere end en bruger på din computer, lave aådan at hvis du r logget på, skal den anden bruger bare sætte sin finger på og så skifter den bruger over til bruger 2. Håber du kan bruge det til noget.

De skyldes nok hvor gode de er :)

Fingertryksaflæsning kræver alligevel lidt for at være reliable.

t