iPOD sig

Tags:    grafik webdesign

Har siddet her til morgen og lavet en lille ting som jeg syntes i lige skulle kigger på :)

www.wutwut.dk/ipod.jpg

Gerne rate den :D

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
KANON FED TEGNING. Meget proffesionel ;) Den er helt i top hvis jeg skulle rate den!

Undre mig lidt hvorfor du har valgt sådan en "uhyggelig" bg og farver til sådan en smuk pige med sådan et par flotte ørebøffer :D

Har du selv tegnet tegningen fra bunden. Hvordan lærer man at tegne så godt. Ville så gerne kunne tegne.

Så er der jo bare et problem, og det er at vektoren du har brugt (her mener jeg personen) er copyrighted på deviantart, det er ikke stock, og jeg tror næppe du ved det / har kontaktet vedkommende bag for at få lov til at bruge den.

Jeg er sikker på at du tror du har lov til at bruge det billede i en signatur, fordi du sikkert har hentet det fra diverse render sites, men det har du _ikke_. Div. render sites er 3. parts distributører og har ikke copyright på deres side.

Det er fint nok at du gerne vil vise signaturen frem, men du må ikke give det udtryk at det er dig der har tegnet figuren, men det er faktisk ikke tilladt at bruge et copyrighted billede i nogen sammenhænge uden den oprindelige ejers tilladelse.

Ved ikke hvor meget med iPod det har at goere. Meget nice tegnet i oevrigt. Carl-Johan (en ven) vil gerne vide om hovedtelefonerne findes i virkeligheden eller om det er noget du selv har fundet paa.

t