For lang.......

Tags:    asp

Hej allesammen.

Jeg har et stort problem som jeg tror at i måske kan hjælpe med. Eller rettere. Jeg leder efter løsninger.

Jeg købte for 2 år tilbage en side lavet af www.lundwebdesign.net

Jeg har siden købet bygget rigtig meget på siden selv og det har nu givet mig problemer.

Strukturen som lund har lavet den, er således:

Der er en default.asp som inderholde en lille smule html
Mit på siden er der følgende kode. Dette gør jo som i kan se at alle de andre filer bliver inkluderet.

Fold kodeboks ind/udKode 

Hver af filerne er bygget op sådan at de indeholde mange "sider". Dette gøres sådan

Fold kodeboks ind/udKode 

(spekuleret på hvad s er? s = Request.QueryString("s"))

Og sådan fortsætter den. Altså sådan at der er mange sider, og de bliver allesammen kørt igennem men hvis man vil ind på f.eks artikelsiden så skriver man www.silkejob.dk/default.asp?s=Artikler

Dette er jo i sig selv et smart nok system. Problemet er bare at jeg tror at filerne er begyndt at fylde så meget så jeg får problemer. Jeg er på det seneste begyndt at få nogle mærkelige fejl, men hvis jeg fjerne 1-2 filer fra default.asp så er det ikke noget problem mere. Men så kan jeg jo ikke se alle siderne.

Så derfor vil jeg høre om i ved noget. Altså kan det passe at den måde at bygge en hjemmeside op på giver problemer når man får bygget for meget indhold i filderne, og hvis ja, har i så en måde hvor jeg kan rette op på fejlen, uden at skulle til at lave en kæmpe omstrukturering af hele siden?

Indlæg senest redigeret d. 15.03.2006 21:47 af Bruger #6475
prøv at komme med starten af default.asp inden dette kommer:
Fold kodeboks ind/udKode 

Så kan det være vi kan se det.

Indlæg senest redigeret d. 16.03.2006 10:25 af Bruger #2796
Det er jo ikke starten af default der er illustreret der. Det er hvordan de inlcuderede filer er opbygget.

t