Fremstilling af logo

Tags:    grafik webdesign

<< < 123 > >>
Hej

Jeg skal bruge et logo til min personlige hjemmeside, som indeholder info om mig og mit lille fritids firma hvor jeg designer hjemmesider, er bare ikke så god til at lave et logo selv. Navnet på fritids firmaet er Z-Design, og jeg skal bruge et stilfuldt og pænt logo som både kan bruges på min egen side oppe i hjørnet og det skal kunne bruges der hvor man skriver copyright når man laver hjemmesider, og navnet skal indgå i logoet og så skal det illustere at firmaet har noget med IT at gøre.

Angående farver, så er man næsten frit stillet, for jeg har ikke lavet min egen hjemmeside endnu, men blålige farver vil være fint, kan godt lide blå farver, baggrundsfarven bliver nok denne: #ECE6BD. Jeg har ikke nogle motiver andet end at det skal kunne vise at firmaet arbejder med IT og så skal Z-Design indgå. Størrelsen er lidt sværere, fordi designet skal kunne skaleres sådan at man kan bruge det oppe i hjørnet og så skal man kunne bruge det nede i bunden af en hjemmeside, i forbindelse med copyright.

Indlæg senest redigeret d. 16.03.2006 16:53 af Bruger #1466
28 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Undskyld jeg først svarer nu, jeg troede jeg fulgte med i tråden, det gjorde jeg så åbenbart ikke..

Ja, det har jeg, skal jeg maile den til dig?

Indlæg senest redigeret d. 20.03.2006 23:02 af Bruger #8188
Du må godt sende PSD filen til mig på mail
proprius

Og din mail eeeer?

send den til zeddesign@gmail.com

Hermed gjort (:

jeg takker for dit bidrag til samlingen, vil gerne have nogle forskellige at vælge imellem

Bare iorden, så længe du lige siger, hvis du bruger det (:

Ja selvfølgelig, vedkommendes logo som jeg bruger får point og et link på min hjemmeside så man kan se hvem der har lavet logoet

Logo konkurrence på www.zdesign.frac.dk

Dem som har bidraget med et logo skal være venlig at uploade det igen samtidig med at de giver sig til kende
på en eller anden måde så jeg kan finde frem til vinderen

Jeg har lagt dit bidrag op på siden proprius

<< < 123 > >>
t