Collocation

Tags:    snak

Hej

Jeg står PT og skal bruge en collocation løsning, og hver person har sin mening om internet udbydere såvel som datacentre. jeg kunne godt tænke mig at høre, om nogen af jeres erfaringer, ikke bare "udbyder X er noget skod", derimod vil jeg gerne høre noget der lyder mere sådan her "udbyder X er noget skod fordi <insæt forklaring her>"

På forhånd tak

Ønsker du colocation af ejet udstyr eller er det ligemeget?

Jeg har været ganske tilfreds med NMNET.dk der ligger i århus. Som stortset alle andre steder i DK er trafikpriserne dog ganske høje.

En god løsning hvis du evt. er interesseret i at leje udstyr er easyspeedy.com som hoster i NGDC i Glostrup, et rigtigt lækkert og stabilt datacenter. Easyspeedy giver også en rimelig pæn mængde trafik med til deres servere.

Når nu jeg spørger om både leverandør og datacenter, så har jeg nok mit ejet udstyr ;-)

Well, NMNet som sagt. Ellers er NGDC et top-notch datacenter, det samme gælder for TDCs hostingcentre btw :)

Well, NMNet som sagt. Ellers er NGDC et top-notch datacenter, det samme gælder for TDCs hostingcentre btw :)

som jeg skrev oppe over hvorfor er det godt. er de mulighed for frit at vælge provider f.eks. og hvilke TDC hosting center snakker vi om... jeg har set et inde i centrum a KBH, og det er lige til at "lukke op og skide i" for at sige det mildt, og hosting centeret skal ligge i københavn og omegn

:B
Fold kodeboks ind/udKode 
haha:S

Fold kodeboks ind/udKode 
kode haha3:evil:

hvordan kan man lave sit spil:S

t