Hjælp til eksamensprojekt på HTX - spørgeskema!

Tags:    diverse

Jeg går på HTX i Odense, på Dalum UddannelsesCenter, i 3g. Jeg er igang med mit eksamensprojekt i teknikfaget Service og Kommunikation, og jeg har brug for netop DIN hjælp!

For at dokumentere behovet for det produkt jeg vil fremstille, er jeg igang med en målgruppeanalyse, og du kan hjælpe mig ved at svare på et lille hurtigt spørgeskema.

Spørgeskemaet kan findes her:
http://www.askpeople.dk?i2=763f294eb2649c7

På forhånd mange tak!

// Søren Vind

Vær så god :). I øvrigt tror jeg ikke vi tænker på det samme når du siger virtual server. Der tænker jeg på en konfigurationsmulighed i min router.

Haha Decko.. det er godt nok ikke det jeg tænker på :)
Men netop derfor er der jo også behov for oplysning omkring fænomenet :)

I øvrigt.. til folk der vil hjælpe!

Der skal ikke trykkes enter når du har svaret på første spørgsmål, i stedet skal du trykke næste indtil du er færdig.

Værsgo! :D

Søren, kan du hurtigt forklare hva sådan en Virtual server er?

Decko - jeg kan da gøre det meget hurtigt :)

En virtuel server er kort fortalt din egen dedikerede server til en lav pris - systemet fungerer sådan, at der på en fysisk server oprettes et antal virtuelle servere og man er så sikret en vis kapacitet, alt efter hvad man bestiller. Den virtuelle server har man fuld kontrol over - det vil sige, at man selv kan bestemme hvilken linux distribution der skal ligge på, og man er fri til selv at installere de programmer man ønsker at benytte sig af.

De fysiske servere, der hoster de virtuelle servere jeg beskæftiger mig med er dell blade servere med dual xeon 3ghz processorer og 8gb ram.

Hvad med en mulighed:
"Jeg har allerede en virtuel server"
"Jeg vil hellere have en dedikeret server"

t