HTTP/1.1 500 Server Error

Tags:    databaser

Hej allesammen

Her på det seneste er jeg begyndt at modtage denne fejl rimelig ofte..

Jeg har læst mig frem til at det er en database fejl som kommer når den bliver overbelastet. Det lyder bare ikke helt rigtigt eftersom at lige nu er jeg den eneste der har adgang til min hjemmeside og alligevel får jeg fejlen..

Jeg har også læst at problemet kan afhjælpes ved at slette databasen fra serveren og oploade den igen. Dette har jeg gjort og det virker stadig ikke.....

Så problemet er at det jeg har læst ikke helt passer..

Er der nogen der ved hvorfor den kommer, og hvad jeg kan gøre for at sørge for det ikke kommer igen???

Der står intet om at det skulle være databasen det er galt med, det kan sagtens være en fejl i din kode (PHP, ASP, ASP.NET eller hvad end du nu bruger :)).

Så hvis du skriver din kode kan det være jeg eller andre kan finde fejlen ;).

Det er ASP... Men jeg forstår bare ikke fejlen. Jeg kan lave en ændring, og så bruge siden mange gange. Men så lige pludselig så virker den ikke mere. Uden at jeg har ændret noget som helst...

Så forstår ikke helt hvis det skulle være koden...

Ja ok..så ved jeg heller ikke hvad der kan være galt.

Det er ASP... Men jeg forstår bare ikke fejlen. Jeg kan lave en ændring, og så bruge siden mange gange. Men så lige pludselig så virker den ikke mere. Uden at jeg har ændret noget som helst...

Så forstår ikke helt hvis det skulle være koden...

Kan sagtens være en overloadet server. IIS især i de lidt ældre versioner kan være lidt sjov.

t