Tekstbaseret

Tags:    visual-basic

Hej jeg har prøvet og lave et tekstbaseret spil på www.galima.dk det går ik så godt du når den skal opdateres med fx. nogle har købt noget skal de sende en mail g så opdatere jeg det kan jeg ikke lave noget så de bare kan købe fx. noget og så nedtages der guld fra dem altså bare sårn en der gør

Når de har trykket på fx. køb såsender den en besked til en lille dims jeg har lagt på mit webhotel der så trykker på de forskellige knapper fx. adminstration infusion guld og så tages der guld fra personen så den gør det for en

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det lyder som et rigtig godt sted at bruge php og mysql. Grundlæggende går det ud på at du laver en form, som overfører noget data, når man trykker på "submit" knappen.
Her er en rigtig god hjemmeside:

http://www.onlamp.com/pub/a/php/2004/08/26/PHPformhandling.html

Det du skal bruge er:
Fold kodeboks ind/udKode 

Spørg i php forummet efter flere detaljer..

øh?

Tror du må tage dig lidt mere tid til at forklare dig, forstår ikke hvad det er du skal have hjælp til.

Det jeg vil er lave et online tekstbaseret spil
så man har jo en bruger på min side så når man tilmelder sig får man automatisk 15 guld og når man går ind i køb hær så trykker fx. køb svær mand så har man købt den

fordi det jeg har nu er når de vil købe en så sender den en mail til mig og så skal jeg ind og skrive at de har købt og jeg skal os selv trække de guld fra dem som mændene koster

t