Mangler en partner

Tags:    diverse

Hej med jer derude.

Jeg mangler en partner eller to der ikke rigtigt har noget at lave, til at hjælpe mig med at lave en hjemmeside, med lidt fyld i. Jeg vil aftale med følgende person jeg søger om hvad emnet skal være osv.

personen jeg søger er:

255 cm høj.
Slank
Sort jakke

ejj det er bare gas

den person jeg søger skal kunne noget inde for lidt af hvert.. måske kun koding eller grafik... i tilfælde af jeg bliver nød til at arbejde med to så skriv alle dem der har lyst...

mvh
Silvah

ps jeg har et dk domæne, tør bare ikke skrive i tilfælde af at jeg bryder reglerne..

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kunne måske godt tænke mig at hjælpe dig. Du kan sende en mail til mig på: monsim123@hotmail.com eller tilføje mig på dit msn, hvis du bruger det. Jeg har programeret en del sider og i min fritid arbejder jeg sammen med en god ven med at sælge Webdesigns til mindre foreninger, klubber osv. Jeg kan ikke love dig noget, hvis jeg nu får for travlt med Webdesigns, Men kontakt mig alligevel.

Jeg er da også interreseret, jeg har færdigheder indenfor lidt af hvert ;)

Smid en mail til nicholas@thebendts.com eller tilføj mig på msn ;)

Det ville måske være en idé at nævne emneområdet for siden, for at gøre det nemmere for potientielt interesserede at se om det er noget for dem :)

Grunden til at jeg ikke har skrevet emne området inden for siden er at det vil jeg diskutere med min partner om. Den "heldige" :P person der vil være partner og være med til at lave et ordenligt site, skal være med til at finde på et emne der interresere både ham og jeg selv.

Haha. Elsker din humor.

t