Nybegynder på PHP/MySQL - Forum problemer

Tags:    php

<< < 123 > >>
Hej,

Jeg er total nybegynder hvad angår PHP og MySQL, og jeg forsøger at lave et forum. indtil vidre har jeg lavet en side hvor jeg viser hvilke tråde der er oprettet, og et link til hver enkelt tråd (forum_vis.php). Så har jeg lavet en fil der hedder vis_traad.php, som viser trådene. + Jeg har oprettet en MySQL database til at gemme oplysningerne i.

forum_vis.php:

Fold kodeboks ind/udKode 

vis_traad.php:

Fold kodeboks ind/udKode 

Min MySQL tabel oprettelse (opret.php):

Fold kodeboks ind/udKode 

PHP koden der indsætter oplysningerne i tabellen (indsaet.php):

Fold kodeboks ind/udKode 

-----------------------

Så til mit problem, jeg kan sagtens oprette nye tråde, og det virker perfekt. Men jeg vil også gerne kunne skrive svar i hver tråd, og der skal stå "Svar #(svar nr.)" ud for hvert svar. Hvordan gør jeg det uden at oprette flere tabeller. Jeg har ikke kunne finde oplysninger i artiklerne som jeg kunne bruge, der er 200 UP til den der kommer med et svar som får mit system til at virke.

Hivs i vil se siden som den ser ud nu, så ligger den online her: http://www.pconlinetest.frac.dk/forum_vis.php

På forhånd mange tak,

Søren

25 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
databasen:
Fold kodeboks ind/udKode 

vis_traad.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 30.04.2006 15:42 af Bruger #7494
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '(500), PRIMARY KEY(id), dato timestamp(8))' at line 5

Slet det der (500) efter longtext

okay prøver lige..

virker stadig ikke.. :S

<< < 123 > >>
t