DsgnIntf.dcu

Tags:    delphi

Jeg er ved at installere SynEdit til Delphi 7, og jeg mangler DsgnIntf.dcu for at compile, så HVIS der er en der gider sende den til mig, og evt. også Synedit_7.res...

Så vil jeg være glad :D



3 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er ved at installere SynEdit til Delphi 7, og jeg mangler DsgnIntf.dcu for at compile, så HVIS der er en der gider sende den til mig, og evt. også Synedit_7.res...

Så vil jeg være glad :D


Bare ændre det til DesignIntf og tilføj DesignEditors til din USES og så skulle det virke.
Det er nok bedst at hente den nyeste af Synedit Pakkerne, og i det dir der hedde Package
skulle der gerne være en pakke ved navn Synedit_D7 eller noget lig.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Jeg er ved at installere SynEdit til Delphi 7, og jeg mangler DsgnIntf.dcu for at compile, så HVIS der er en der gider sende den til mig, og evt. også Synedit_7.res...

Så vil jeg være glad :D

Bare ændre det til DesignIntf og tilføj DesignEditors til din USES og så skulle det virke.
Det er nok bedst at hente den nyeste af Synedit Pakkerne, og i det dir der hedde Package
skulle der gerne være en pakke ved navn Synedit_D7 eller noget lig.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.


Du skal muligvis også tilføje Designide.dcp til din required liste, da DesignEditors anvender en unit Proxies.pas som ikke findes andre steder end i denne pakke.

---
Thomas Due
tdue@mail.dk



Hey :]

Jeg har fundet en Delphi 7 kompatibel udgave af synedit.
Det er den originale Synedit pakke, virker bare med d7.
Den kan downloades her: http://www.goodfun.org/SynEdit1.1.D7.zip
Håber i kan bruge det :]

Med venlig hilsen
Ken Christensen



t