Hey folkens,
Mht. UdvClient virker den af gode grunde ikke. Sidst jeg kiggede, hvilket vel var ca. en uge før det nye site kom online, så det ud som om at ca. 3-4 personer brugte den. Beklager, men det er for lidt til at kode et nyt feed til klienten. Det er dog muligt at en lidt smartere klient kunne hjælpe på dette, så alternativet er at jeg eller andre på et tidspunkt laver en ny UdvClient. Det vil jeg bestemt ikke udelukke
Konkurrencer er ikke med af den simple årsag at jeg ikkke fandt den speciel interessant så længe der ikke arrangeres nye konkurrencer, hvilket der jo desværre ikke har været i et stykke tid. Lige så snart vi begynder på konkurrencer igen, og det håber jeg da meget på bliver tilfældet, kommer den på igen. Mht. julekonkurrencer er det ikke noget der definitivt er afskaffet på nogen måde.
Så siger I at søgningen ikke virker? Jeg har lige testet og her virker det altså fint. Prøv evt. lige at fortælle mig hvad I søger efter, så skal jeg med glæde kigge på det
. "Det virker ikke." er sjældent det bedste oplæg til en omgang bughunting.
Jimmi: Reklamer de forkerte steder? Tjoh, det er også en måde at sige det på. Stod det til folk var de jo helt væk, men det er jo desværre ikke den bedste måde at tjene en smule penge på. Mht. placeringen af de forskellige bokse er det naturligvis noget der kan ændres på hvis det er noget I kan blive enige om, men reklamen kan I desværre ikke bestemme hvor skal være, ikke mindst fordi den slags er defineret i den kontrakt jeg har indgået med de bureau der viser reklamer på sitet.
Den gamle måde, hvor menuen til højre reflekterede det område på sitet hvor man var, er droppet. Ikke fordi JEG ikke syntes om den, men fordi at adskillige brugere brokkede sig over den, da de tilsyneladende ikke kunne finde de ting de skulle bruge. Derfor er det ændret, og jeg synes personligt også at den nye måde er bedre. Hvis du vil skrive en artikel kan du, ligesom på det gamle site faktisk, klikke dig ind på en teknologi, vælge Artikler og trykke på "Skriv artikel" knappen øverst. Derudover er der nu mulighed for at definere genveje til forskellige steder, via dine Indstillinger. Jeg vil da gerne placere endnu et link til "Skriv artikel" siden hvis I kan fortælle mig hvor I mener det bør være.
Mht. IT-nyheder mener jeg at din argumentation meget hurtigt falder til jorden - fordi DU ikke ønsker at læse IT-nyheder på Udvikleren.dk, betyder det altså ikke nødvendigvis at der ikke er andre der vil! Jeg kan ikke forstå at man seriøst kan argumentere for at en side med mange daglige besøgende skal fjerne ting fordi man personligt ikke interesserer sig for lige præcis det område. Det er imo ganske let lige at dreje lidt på scrollknappen så man kan se hvilke nye tråde der er kommet, hvis man er ligeglad med nyhederne. Jeres holdning til ComON må I selv om - personligt synes jeg at det er et ganske okay medie, men kan I skaffe os RSS feeds fra andre og mere interessante (danske) nyhedssites, hvor vi rent faktisk må bringe overskrift og et resume, så skal I da være velkomne
. Skulle I holde jer for gode til nyheder på dansk generelt, så er jeg sikker på at I kan lukke øjnene imens i scroller ned af forsiden
Om sitet lever af brugernes artikler ved jeg ikke om jeg er direkte enig med dig i, men at sitet lever af brugerne generelt kan vi til gengæld sikkert hurtigt blive enige om. Hvor mange nye artikler der er afhænger jo altså heller ikke kun af hvor hurtigt vi kan godkende dem, for hvis der ikke bliver submitted nye artikler der er godkendelsesværdige, så er det hele jo ligesom ligemeget. Vi har helt klart været inde i en sløj periode når det kommer til artikler, og det er naturligvis mit håb at det vil ændre sig.
Gamle tråde der blev fulgt med i er ikke blevet konverteret. 90% af dem blev der alligevel med stor sandsynlighed aldrig postet i mere, og jeg syntes at det var at foretrække at starte på en frisk på det punkt.
Mvh.
Kasper (TSW)