Hej alle,
Så svarer jeg lige lidt igen
Mht. de radiobuttons så bliver de som sagt disabled alt efter om de kan bruges eller ej. De kunne lige så let skjules, men jeg synes umiddelbart at det er en god ting at de er der, så de gør opmærksom på hele UP systemet og hvordan det fungerer. Her i IE er det i øvrigt meget let at se at den er disabled
Der er også et par stykker der har spurgt efter citater i QuickPost boksen, men det kommer ikke. Den er, sjovt nok, til hurtige svar. Vil man svare "rigtigt" på et indlæg, kan man bruge Besvar
Mht. grupper er det ikke noget I skal regne med at se lige foreløbig. Som vi allerede har diskuteret, er det en feature der tager rimeligt lang tid at kode op igen, og som ikke blev brugt af specielt mange.
Mht. adminsystemer: Ja det hele er blevet lidt lettere, men der er stadig ikke fundet nogen personer til at hjælpe med at varetage disse opgaver. Jeg regner dog med at forsøge at sætte noget i gang snarligst
Kaare: jeg vil tillade mig at spille "diktator kortet" her - hvis der bliver skiftet toplogo, så er det fordi at en eller anden person har lavet et nyt logo som jeg slet ikke kan stå for
. Der bliver ikke umiddelbart nogen afstemning, og slet ikke når der kun er kommet 2 (i øvrigt ganske okay) forslag.
Pelle: Hehe nej hovedet er ikke tegnet efter mig, eller det tror jeg i hvert fald ikke - du er dog ikke den første der spørger
. Du kender jo også Ronni "Egern" Egeriis - det var ham der lavede de avatars der blev brugt på tidligere versioner af sitet, og som i øvrigt stadig bruges af dem der ikke har uploadet en ny avatar. Logoet forestiller den første avatar, aka. avatar nummer 1, som jeg i øvrigt brugte før i tiden. Om den avatar så rent faktisk er lavet efter et billede af mig ved jeg ikke, men jeg tror det nu ikke
. Mht. den bug du nævner skulle den gerne være fixet
Ah ja, og til folk der havde problemer med Besvar knappen: Det skulle gerne være fixet nu
Mvh.
Kasper (TSW)