Nu har jeg siddet og rodet på siden med det nye design, og jeg må sige, at jeg finder det ganske tilfredsstillende og værd at vente på.
Men jeg er ked af, at der ikke stadig er noget, der hedder grupper. Godt nok var der meget modstand mod det, men jeg synes godt, at man kunne have bibeholdt dem, hvis det ikke vil kræve for mange ressourcer at kode op igen.
Ellers har Jonas (Decko) stillet et godt spørgsmål, som du må have oversæt: om det på en eller anden måde er muligt at tage backup af gamle indlæg i ens favoritgruppe?
Med hensyn til spørgsmålet om logoet kan jeg godt li' både Martins og Simons, men allerbedst det Simon har lavet med cirkelen og uden grene
Jeg kan også se, at du har bibeholdt de gamle teknologier. Måske de skulle tages op til genovervejelse? Jeg tror, at der vil kunne komme mere aktivitet i nogen andre, end i nogle af de eksisterende.
Hvis det er, så kan jeg godt selv lave et forslag - dog kun, hvis det bliver aktuelt
Det er dog et godt stykke arbejde der er blevet lavet, og jeg kan sagtens vinde mig til det! Lad os håbe, at det forbedrede adminsystem kan gøre godkendelsen af artikler, ressourcer og boganmeldelser hurtigere. F.eks. har jeg tilføjet en anmeldelse og nogle links, men jeg har ingen tilbagemelding fået, på om de ikke var af god nok kvalitet, eller hvad.