Hey alle,
Så forsøger jeg lige at svare på alle kommentarerne igen - keep them coming
Nyhedslinks på forsiden bliver ikke ændret til at åbne i et nyt vindue. Som flere her er inde på er det ret let at sørge for at de bliver det, i modsætning til at sørge for at de IKKE bliver det. Jeg er ikke en af dem der nægter at tvinge links til at åbne i nye vinduer, men i det her tilfælde bliver det ikke lavet om. Et lille tip: Shift+klik = nyt vindue
Til Kaare's post:
1. Really? Den er disabled her, både på QuickPost og på normal besvar side, så det lyder da lidt mystisk?
2. Det skulle gerne være fixet nu, jeg har i hvert fald været logget ind det meste af dagen nu. Om ikke andet, så i hvert fald næste gang du logger på og sætter hak i "Husk mig"
3. Det skulle gerne være fixet, det blev det faktisk allerede engang i går
Tak til Dybber og Simon for logo-forslagene. Jeg synes personligt ikke at de er bedre end det nuværende - hvad siger I andre?
Jesper: Takker, det med hits havde jeg desværre glemt, men den tæller fra nu af
. Mht. links på klokkeslet var det noget jeg lige kom til at ødelægge da jeg lavede en opdatering tidligere - det skulle gerne virke igen
. Mht. RSS feeds vil jeg gerne kigge på det på et senere tidspunkt, når jeg har fået fixet diverse fejl osv.
Mathias: Tak for koden, men jeg har et system til highlighting, så det KAN godt udbygges, jeg skal bare lige have ham der har lavet det til at kigge på det, når han forhåbentligt får tid
Tak for de pæne ord til dem af jer der har rost det nye site - det er ALTID rart at høre med et projekt der har taget så lang tid
Mvh.
Kasper (TSW)