Hey,
Jeg forsøger lige at svare på de kommentarer der er kommet, hvis jeg misser nogen må I sige til
Først og fremmest tak for de pæne ord, det glæder mig at I kan lide det nye site.
Mht. adressen er den naturligvis midlertidig, imens vi venter på at Udvikleren.dk bliver redirected til den nye server.
Jeg synes personligt at logoet er cool. Det er tegnet efter en af vores gode gamle avatars, og det skal egentlig ikke signalere noget som helst om alder eller lignende. Det er bare med fordi det er dekorativt, og så lidt af historiske årsager, kan man vel sige, da det var vores første avatar. Det er Christina, min kæreste, der har lavet det, og hun er selv meget glad for det, så I kommer nok til at slås en del med hende for at få det lavet om
Mht. Opera så er det så vidt jeg ved kun meget små problemer der er tale om? Jeg har, så vidt jeg husker, fjernet diverse problemer i forhold til Opera, men sitet ER altså primært testet i FF og IE. Jeg synes stadig at Opera afviger for meget fra disse to browsere til at jeg vil bruge timer på at lave diverse hacks så den også kan være med.
Kommentaren om at det ikke er et nyt design fordi det er stillet op på samme måde som det gamle er ved at være lidt kedelig. Den kommer stort set hver gang, men det må jeg jo så tage med. Jeg kunne lige forestille mig hvordan I ville skrige hvis jeg lavede noget HELT nyt
. Visse sites fungerer bare bedst når de er stillet op på en specifik måde, og jeg mener at Udvikleren er et af dem. Ja jeg kunne gode gøre noget helt andet med opstillingen, men jeg føler at det er netop den her opstilling der fungerer bedst. Og jeg vil stadig vove at påstå at det er et nyt design
Jeg kan godt se at Jobs siden så lidt weird ud i FF. Jeg har forsøgt at fixe det
Der bliver ikke mulighed for egne stylesheets i denne omgang. Jeg syntes ikke at der var specielt mange der brugte det, så jeg har valgt ikke at implementere det denne gang.
Mht. loadtider skulle det meget gerne være blevet bedre, her kører det i hvert fald utroligt godt. Jeg håber at I har samme oplevelse
Mvh.
Kasper (TSW)