Hey,
Jonas, jeg fixede lige en lidt mere smooth version hehe. Jeg synes selv det ser ganske cool ud
. De kommer i øvrigt fra iBar, og kan genrbuges uden ændringer (.NET <3), så det er HyBreeD vi kan takke, da han lavede dem i sin tid (han mente at mine firkantede var for kedelige
). Det med en liste over åbne tråde har jeg da vist glemt at lave til den her version, det må jeg lige kigge på, på et tidspunkt.
Allan: Tak for rosen, glæder mig at du kan lide det nye site
. Mht. tags, så vil jeg ikke kommentere det, da jeg ved at du er glad bare du kan få lov til at kommentere det over for så mange mennesker som muligt
. Jeg kunne meget let fristes til at kaste mig ud i en diskussion, specielt fordi din tone næsten lægger op til det, men jeg holder mig i skindet for denne gang
. Til gengæld vil jeg da komme med et konstruktivt forslag: Hvorfor ikke bruge din store viden på området til at skrive et par artikler om emnet? Jeg ved at du, heldigvis, er en af dem der ikke kun kritiserer, men også gerne hjælper, så det vil da næsten være oplagt for dig at formidle din viden til lidt flere personer via en eller flere artikler
Mht. tråde osv. så skal jeg have tilføjet en "Følg med i denne tråd" checkbox, der vil være afkrydset pr. default når man opretter en ny tråd, ligesom på det gamle site. Mails ville jeg helst undgå, men hvis det er et populært request kan jeg sikkert godt overtales
Mvh.
Kasper (TSW)