Jeg har længe været meget træt af at en tråd blev vist relativt dårligt, specielt i IE, pga. diverse quirks og småfejl. Jeg har nu endnu engang kodet det om, så det er i tabeller igen. Jeg syntes ærlig talt at CSS løsningen kørte elendigt, i hvert fald i IE, så den røg en tur, til fordel for de gammeldags tabeller
. Nu ser en tråd endelig ens ud i IE og en Gecko baseret browser, hvilket jeg længe har ønsket skulle være tilfældet. Samtidig har jeg nu sat en kodebox til at være 500px bred. Det er ikke just en flexibel løsning, men den virker, og den forhindrer at designet går amok hver gang nogen bruger en kodeboks. Skulle nogen have en mere elegang løsning, hører jeg gerne om den - så længe den ikke giver flere ulemper end den her
P.S Hvis jeg skulle have indført nogle vanvittige fejl fordi klokken er aaaalt for mange, hører jeg naturligvis også gerne fra jer
[Redigeret d. 12/11-04 03:03:41 af Kasper (TSW)]Nu fik jeg vist også fjernet den mærkelige scrollbar i bunden (IE only), og jeg fik gjort menuen pæn igen - den var rykket et par pixels i IE, og menupunkterne gik et par pixels ud over menuen når musen var over dem i Mozilla. NU skal jeg vist snart i seng
[Redigeret d. 12/11-04 03:43:24 af Kasper (TSW)]