De fleste har nok efterhånden hørt om .NET (udtales dot-net), men hvor mange ved i grunden hvad det helt præcist er? Microsoft snakker næsten ikke om andet, og sådan har det været i et stykke tid, men hvorfor? Hvad er det interessante ved .NET? Hvad går det i grunden ud på? Jeg har selv rodet lidt med .NET, men synes ærlig talt at det var den rene jungle at komme i gang med.
Der sidder sikkert nogen af jer derude der godt kunne tænke jer at komme i gang med .NET, eller i hvert fald vide lidt mere om det, og derfor har Microsoft givet os et godt tilbud. De vil meget gerne svare på alle de spørgsmål vi nu engang må have omkring .NET. I kan enten sende dem til mig (brug kontakt formularen på sitet), eller poste det i vores .NET forum (husk at angive at det er et spørgsmål til MS), eller ganske enkelt bare svare i denne tråd/nyhed. Jeg vil udvælge de bedste, og sende dem til min kontakt hos Microsoft, der har lovet at få nogle eksperter til at besvare dem
.
Jeg gør opmærksom på at alle spørgsmål er velkomne - det her er en god chance for at få besvaret nogle interessante spørgsmål. Det betyder også at de lidt mere kritiske spørgsmål, fra folk der evt. ikke er de helt store .NET tilhængere, også er velkomne. Tonen skal dog være sober, ellers bliver det naturligvis ikke vidersendt.
Jeg håber på at modtage en MASSE spændende og gode spørgsmål fra jer