SÅ er der julegaver!

Tags:    udvikleren-info

Julekonkurrencerne er nu overstået, og vi takker for jeres flotte indsats i løbet af de sidste 24 dage. Det har været sjovt at se jer kæmpe lidt for de lækre præmier vi havde fået skrabet sammen, og det er med stor glæde at de vil blive udsendt i løbet af de næste par uger. Som vi lovede var det ikke bare hver dag der kunne vindes præmier. Vi havde skam også lidt i godteposen til en lodtrækning, der skulle ske mellem dem der havde deltaget i løbet af måneden. Det er overstået nu, og jeg synes godt at jeg kan være bekendt at sige at det er blevet til en række ret flotte julegaver :). Udover de præmier i allerede har vundet, har vi nemlig trukket lod og fundet en bunke vindere, som i kan se lige her:

http://www.udvikleren.dk/konkurrencer/jul03_vindere.php

God fornøjelse med "legetøjet", og rigtigt godt nytår, ønskes i af Udvikleren.dk

[Redigeret d. 25/12-03 01:39:21 af Kasper (TSW)]

Nu er jeg slet ikke med, dvs. det ingenting har med indlægget at gøre? :P

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

halvt og halvt - bare en lille hentydning og såen - "at læse mellem linierne og over fortolke" :d eller noget :)

User
Bruger #80 @ 22.01.04 18:02
SÅ er jeg lige vendt hjem fra posthuset. Alle præmier, pånær bøgerne fra Microsoft er nu sendt afsted.

Så jeg sidder her med små 17 T&T numre fra PostDK, så jeg håber selvfølgelig de passer godt på jeres lidt forsinkede julegaver.

God fornøjelse og endnu engang tak for deltagelsen!

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

det lyder sq godt :)

SÅ er jeg lige vendt hjem fra posthuset. Alle præmier, pånær bøgerne fra Microsoft er nu sendt afsted.

Så jeg sidder her med små 17 T&T numre fra PostDK, så jeg håber selvfølgelig de passer godt på jeres lidt forsinkede julegaver.

God fornøjelse og endnu engang tak for deltagelsen!

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

wee :D Har netop modtaget mit overfede MS elite tastatur.
Jeg er virkeælig imponeret over det arbejde i har lagt i konkurrencen, og glæder mig allerede til næste år :)

-------------------------------------------
Geek by nature
Linux by choise
---------Jesper aka Blackduck---------

Hmm... Jeg har ikke modtaget noget endnu... men det kommer sikkert :D
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

lol du har en sløv post :p

well jeg har modtaget mine såkaldte 256 mb sd-ram pc 133 - men det er sq kun på den ene side at der er de der sorte nogen (har lige glemt navnet eller os kan jeg det ikke ;p), så det er vidst kun 128 mb :s :d - max weird (at se på) ;d

Jeg kunne ikke forstå hvorfor jeg fik en pakke, indtil jeg kom ind på Udvikleren.dk, og så at der var kommet flere kommentarer til denne nyhed - hvori jeg læste,i går at de var sendt.. Så blev jeg glad :D

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

Hehe.. jeg fik også mine gaver ;)
Mange tak.. og flot arbejde Mansword!!
Men.. du skulle måske har spurgt hvilken mobil vi har.... For jeg har nemlig ikke en erricson mobil til at bruge det erricson headset du sendte mig :P
Hehe... ;)
Men rigtig godt!
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

Hehe.. jeg fik også mine gaver ;)
Mange tak.. og flot arbejde Mansword!!
Men.. du skulle måske har spurgt hvilken mobil vi har.... For jeg har nemlig ikke en erricson mobil til at bruge det erricson headset du sendte mig :P
Hehe... ;)
Men rigtig godt!
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

Jeg tror de havde ligemange erricson/nokia headsets, så det var nok lidt svært at gøre alle glade. Selv fik jeg et der passede til min nokia :D

Geek by nature
Linux by choise
---------Jesper aka Blackduck---------

t