SÅ er der julegaver!

Tags:    udvikleren-info

Julekonkurrencerne er nu overstået, og vi takker for jeres flotte indsats i løbet af de sidste 24 dage. Det har været sjovt at se jer kæmpe lidt for de lækre præmier vi havde fået skrabet sammen, og det er med stor glæde at de vil blive udsendt i løbet af de næste par uger. Som vi lovede var det ikke bare hver dag der kunne vindes præmier. Vi havde skam også lidt i godteposen til en lodtrækning, der skulle ske mellem dem der havde deltaget i løbet af måneden. Det er overstået nu, og jeg synes godt at jeg kan være bekendt at sige at det er blevet til en række ret flotte julegaver :). Udover de præmier i allerede har vundet, har vi nemlig trukket lod og fundet en bunke vindere, som i kan se lige her:

http://www.udvikleren.dk/konkurrencer/jul03_vindere.php

God fornøjelse med "legetøjet", og rigtigt godt nytår, ønskes i af Udvikleren.dk

[Redigeret d. 25/12-03 01:39:21 af Kasper (TSW)]

nææ.. jeg har ikke fået endnu.. Der står at de bliver sendt i den kommende uge.. (24. Decemeber) Men der er ikke kommet noget endnu.. De kommer sikkert på et eller andet tidspunk..
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

par uger
25/12

så senest idag, 25+14-31=8 :)

hmm.. måske kommer der en postmand og banker på døren idag :)
Men jeg tvivler :P
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

User
Bruger #80 @ 09.01.04 00:12
hmm.. måske kommer der en postmand og banker på døren idag :)
Men jeg tvivler :P
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

Jeg må beklage at præmierne har været forsinkede i udsendelsen... Jeg er netop gået igang med at sortere hvem der skal have hvad... (okay stort arbejde skal jeg hilse og sige... ;-) )

Endnu engang... Tak for jeres utroligt flotte indsats i december måned - det har været en fornøjelse at se :-)!

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Hvornår tror du, at du sender dem? Bliver det før vinterferien?
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

User
Bruger #80 @ 13.01.04 19:39
Hvornår tror du, at du sender dem? Bliver det før vinterferien?
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

De bliver alle pakket i denne uge, og bliver forhåbentligt også sendt i denne uge...

Herligst

Husk nu ikke at kludre i det :)

User
Bruger #80 @ 19.01.04 09:54
Så er alle pakkerne klar til at blive sendt, og de ryger herfra tirsdag eller onsdag. Dem der har vundet webhoteller har modtaget en mail, hvor de skal svare med navn, adresse osv.

Det skal siges at dem der har vundet bøger fra Microsoft må vente lidt endnu med at få deres præmier, da vi ikke har modtaget dem endnu.

Hvis du mener du har vundet et webhotel, men ikke har modtaget mail, så send en mail til daniel@udvikleren.dk og brok dig :)

Herligst

Lol - jeg vælger lige at undlade en kommentar til det med Microsoft ;d

// runix - believe in tux << eller noget :d

Lol - jeg vælger lige at undlade en kommentar til det med Microsoft ;d

Det gjorde du da ikke. Hvorfor nu være Microsoft fjendtlig igen pga. nogle ikke-modtagede præmier? :P

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

lol - det var nu ikke lige imod præmierne, men.... mere internt som jeg ikke vil komme med her da folk evt. vil føle sig truffet :)

// over and sleep - i seng med dig lille runix :d

t