Hey hey!
Så skidt da - en enkelt kommentar kan man altid lige sætte
Jeg må også sige, at jeg er meget glad for dette site - jeg er næsten afhængig
Faktisk næsten så meget, at jeg tjekker om der er sket noget på dette siter før jeg tjekker min mail
Jeg kom også til i næsten starten (UID 285). Der søgte jeg rundt på Google, da jeg ville lære PHP (godt valg
). Jeg fandt så KasperTSW's artikler om PHP og MySQL. Det blev jo fremragende (trods artiklernes kvalitet :p) synes jeg selv, og dette site er primært, ud over php.net, det sted, hvor jeg har lært det. Og nu hjælper jeg så nogle andre med PHP. En overgang var jeg rigtig, rigtig træt af at være herinde, og havde endda besluttet, at jeg ville melde mig ud - ved ikke lige, hvorfor jeg kogte over, men mener det var noget med, at jeg ikke var ret gammel, og opførte mig lidt barnligt pga. sproget i en tråd, og jeg vist var blevet snyd for få UP :s Jeg er i hvert fald glad for, at jeg fik snakket med KasperTSW, der fik mig overtalt til at blive
Det er først inden for det seneste års tid, at jeg er begyndt på #Udvikleren.dk @ QuakeNet, og det er dælme nice
Det har dog tidligere taget lidt overhånd, så der tog jeg også en lille pause for kort tid siden - men igen er jeg vendt tilbage
Men alt i alt - jeg er glad for dette site, da jeg vil tillade mig at sige, at det (næsten) er grunden til, at jeg har lært, og stadig lærer, PHP
Og som mansword omtaler sine pædagogiske ever, eller rettere: mangel på samme, så vil jeg da også lige kommentere disse: da jeg chattede med dig en af de første gang tror jeg det var tæt på jeg hadede dig som pesten (eller kolera - du bestemmer selv)
Jeg kunne slet ikke lide dig, men jeg skulle lige lære at kende dig før jeg fandt ud af - at jeg stadig hader dig :p Nej, det er gas. Synes det er kanon, for selv om du siger, er det måske svært at se for "den normale udvikler", at du er en kæmpe resource for dette site, da du lægger mange kræfter i "marken" uden for selve sitet. Og dog: du har skrevet én enkelt artikel - om da Inforce blev host
God Jul alle sammen!
mikl-dk | mikl@mikl.dk