Så blev det tid til endnu en version af Udvikleren.dk. Ændringerne burde være ret synlige denne gang, da designet har fået en ordentlig overhaling
. Derudover er størstedelen af sitet blevet tweaked lidt. En masse kode er blevet omskrevet eller optimeret, en række bugs/irritationer er blevet rettet, og der er samtidig kommet lidt ny funktionalitet rundt omkring. Jeg håber at i kan lide alt det nye, og ikke holder jer tilbage med kommentarer, ris/ros, bugs osv.
. Sitet kan stadig indeholde mindre fejl, så det er vigtigt at skrive til os hvis du finder nogen. Husk også at sige tillykke til mikl-dk, der er ny co-admin på sitet! Rigtig god fornøjelse med det nye Udvikleren.dk!
En anden vigtig ting er der også sket i dag. Jeg synes det var på tide at der blev lukket lidt tråde, så jeg gik i gang i Delphi foraet. Der gik hurtigt sport i det, specielt da jeg fik mikl-dk med på ideen, og det resulterede altså i at vi fik klaret alle Udvikleren's forums. Der er nu ikke nogen åbne tråde der ikke har været aktive inden for de sidste 1-2 måneder. Vi har intern statistik over det, og jeg kan afsløre at der blev lukket tæt på 500 tråde, hvilket resulterede i at en række Udviklere blev en del rigere - der blev nemlig uddelt næsten 32.000 UP! Med andre ord: Julemændene har været på spil, og alle de gode og artige (og ikke mindst flittige) Udviklere har fået lidt "julegaver"
[Redigeret d. 24/11-03 22:14:46 af Kasper (TSW)]