Udvikleren.dk - version 6

Tags:    udvikleren-info

Så blev det tid til endnu en version af Udvikleren.dk. Ændringerne burde være ret synlige denne gang, da designet har fået en ordentlig overhaling :). Derudover er størstedelen af sitet blevet tweaked lidt. En masse kode er blevet omskrevet eller optimeret, en række bugs/irritationer er blevet rettet, og der er samtidig kommet lidt ny funktionalitet rundt omkring. Jeg håber at i kan lide alt det nye, og ikke holder jer tilbage med kommentarer, ris/ros, bugs osv. :). Sitet kan stadig indeholde mindre fejl, så det er vigtigt at skrive til os hvis du finder nogen. Husk også at sige tillykke til mikl-dk, der er ny co-admin på sitet! Rigtig god fornøjelse med det nye Udvikleren.dk! :)

En anden vigtig ting er der også sket i dag. Jeg synes det var på tide at der blev lukket lidt tråde, så jeg gik i gang i Delphi foraet. Der gik hurtigt sport i det, specielt da jeg fik mikl-dk med på ideen, og det resulterede altså i at vi fik klaret alle Udvikleren's forums. Der er nu ikke nogen åbne tråde der ikke har været aktive inden for de sidste 1-2 måneder. Vi har intern statistik over det, og jeg kan afsløre at der blev lukket tæt på 500 tråde, hvilket resulterede i at en række Udviklere blev en del rigere - der blev nemlig uddelt næsten 32.000 UP! Med andre ord: Julemændene har været på spil, og alle de gode og artige (og ikke mindst flittige) Udviklere har fået lidt "julegaver" :)

[Redigeret d. 24/11-03 22:14:46 af Kasper (TSW)]

Hvis bruger scroll hjulet på musen og scroller så langt ned at man ikke ser ">>Info" menuen og så scroller op igen forsvinder der stiblede linier. Men det er jo ingen slem fejl!
Og igen...over nice design!!!

Det kommer an på, hvordan din browser fortolker css'en, for fejlen er ikke i noget af det Kasper har lavet (ikke denne gang :p).

mikl-dk | mikl@mikl.dk

http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=&f=9&t=173
er der en fejl den ligesom hopper lidt ned ved en af kommentarene først kommer biledet så kommer et mellemrum og så kommentaren.
Og nydeligt design da jeg gik ind på siden tjekkede jeg lige om adressen var rektig

[Redigeret d. 26/11-03 11:06:37 af dini]

Jeg skulle lige til at svine det nye design til, men så opdagede jeg at det var fordi mit bookmark pegede på www.udvikleren.dk og ikke udvikleren.dk. Jeg blev en del overrasket da jeg opdagede at det gjorde en forskeld.

Men nu syndes jeg da, at designet er meget pænt (kunne ikke være andet i sammenligning med www.udvikleren.dk). Så rosende ord herfra

der er også et eller andet ved nogle posts at den laver noget mærkeligt!
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------

Hmm. Den er stadig ikke perfekt, men jeg tror jeg er ved at have fundet ud af det. Jeg brugte et andet theme end standard Firebird themet. Jeg skiftede til standard, refreshede siden, og bingo. Nu har jeg skiftet tilbage til mit andet theme, og det virker stadig. I har nok ret, det må være CSS, men...

Lige nu overlapper tekstfeltet, jeg skriver i, lidt framen til venstre, så jeg ikke kan se de yderste 8-10 bogstaver af hver linie. Men det er muligvis bare noget mit theme gør.

Undskyld brokket, jeg ville bare gøre opmærksom på, hvad jeg troede var en fejl...

hvad er nu det for en script-fejl der kommer på alle siderne

hvad er nu det for en script-fejl der kommer på alle siderne

Du er for hurtigt ude, Jesper :P. Den skulle gerne være væk nu? :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg ved ikke om det er min skærmopløsning (800*600) eller min browser (MozillaFirebird 0.7), men den højre "frame" med info, forum funktioner osv. ligger ovenpå slutningen af det felt, man skriver svar i - jeg kan ikke se de sidste ca. 10 tegn af hver linie...

t