Udvikleren.dk - version 6

Tags:    udvikleren-info

Så blev det tid til endnu en version af Udvikleren.dk. Ændringerne burde være ret synlige denne gang, da designet har fået en ordentlig overhaling :). Derudover er størstedelen af sitet blevet tweaked lidt. En masse kode er blevet omskrevet eller optimeret, en række bugs/irritationer er blevet rettet, og der er samtidig kommet lidt ny funktionalitet rundt omkring. Jeg håber at i kan lide alt det nye, og ikke holder jer tilbage med kommentarer, ris/ros, bugs osv. :). Sitet kan stadig indeholde mindre fejl, så det er vigtigt at skrive til os hvis du finder nogen. Husk også at sige tillykke til mikl-dk, der er ny co-admin på sitet! Rigtig god fornøjelse med det nye Udvikleren.dk! :)

En anden vigtig ting er der også sket i dag. Jeg synes det var på tide at der blev lukket lidt tråde, så jeg gik i gang i Delphi foraet. Der gik hurtigt sport i det, specielt da jeg fik mikl-dk med på ideen, og det resulterede altså i at vi fik klaret alle Udvikleren's forums. Der er nu ikke nogen åbne tråde der ikke har været aktive inden for de sidste 1-2 måneder. Vi har intern statistik over det, og jeg kan afsløre at der blev lukket tæt på 500 tråde, hvilket resulterede i at en række Udviklere blev en del rigere - der blev nemlig uddelt næsten 32.000 UP! Med andre ord: Julemændene har været på spil, og alle de gode og artige (og ikke mindst flittige) Udviklere har fået lidt "julegaver" :)

[Redigeret d. 24/11-03 22:14:46 af Kasper (TSW)]

Jeg kan godt lide de ikoner, der nu er kommet, dog måske med hvidt ? i den blå i stedet for sort - den er næsten umulig at se...

mikl-dk | mikl@mikl.dk

Det vil forstyrre for meget at gøre ?-tegnet hvidt. Desuden er det underordnet hvor godt man kan se det, det vigtigste er de forskellige farver, som det er der fortæller om der er nye indlæg i tråden :o)

--
Ronni Egeriis - squirrel development: http://sqdev.dk/

Ja, det har du sikkert ret i - men nu har du i hvert fald fået det at vide :D He he... "Det'r de små marginaler", som vores elskede Sepp Piontek sagde :)

mikl-dk | mikl@mikl.dk

Fejl:

Fatal error: Call to undefined function: hentnavn() in /webdisk/webdata/kunder/udvikleren/htdocs/show_itnews.php on line 34

Det der jeg tideligere skrev med at den fuckede op i en opløsning på 640*480 er altså ikke helt rigtigt...

F.eks. sidder jeg på en computer men en opløsninger på 800*600 og der irritere den højre menu også meget!
På min anden computer irriterede det ikke med en opløsning på 800*600, men det gør det på denne her maskine og derfor gør det det og nok på mange andre computere... irriterende problem!

det ser ud til at 'pre' nogen gange fucker infoen, om den udvikler der har skrevet indlæget, op. se fx lidt oppe i denne tråd.

adam

Køb en zebra - og kald den plet

edit: fjernde et link til en side uden fejl - jeg troede der var fejl

[Redigeret d. 25/11-03 18:56:08 af adam]

Det er sjovt at sidde og refreshe en side med et par minutters mellemrum :) det er aldrig det samme der kommer frem.

Keep up the good work. :D

Det er sjovt at sidde og refreshe en side med et par minutters mellemrum :) det er aldrig det samme der kommer frem.

Shhh Jesper, jeg sad jo lige og testede, ik! :P
Anyway, se min nye tråd omkring kodeboks-problemet :)

Sorry for alt rodet jeg fik lavet i en time eller 1½, men jeg huskede da at rydde op efter mig ;)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Shhh Jesper, jeg sad jo lige og testede, ik! :P
Anyway, se min nye tråd omkring kodeboks-problemet :)

Sorry for alt rodet jeg fik lavet i en time eller 1½, men jeg huskede da at rydde op efter mig ;)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg har også postet dette i forummet om siden - siden er EKSTREMT rodet at se på i Mozilla (Firebird, version 0.7) - det ville være vældig rart, hvis den virkede i andet end Internet Explorer. Hvis I allerede er i gang med at fixe det - undskyld, jeg skal nok tie stille nu :)

Jeg så også lige, at der var en, der brokkede sig over sidens pop-ups. Der er adskillige programmer du kan downloade, der stopper pop-ups. Fx freesurfer, som jeg var glad for, da jeg brugte IE. Browsere som Mozilla, Netscape og Opera har indbygget pop-up stopper. Og Microsoft vil vist indføre det i den næste service pack, så vidt jeg forstår...

Hejsa...

>Jeg har også postet dette i forummet om siden - siden er EKSTREMT rodet at se på i Mozilla (Firebird, version 0.7) - det ville være vældig rart, hvis den virkede i andet end Internet Explorer. Hvis I allerede er i gang med at fixe det - undskyld, jeg skal nok tie stille nu :)

Denne version af Udvikleren.dk er designet primært i Mozilla (1.6a bruger jeg), men også i IE. Det virker optimalt når jeg kigger på siden i Mozilla, men hvis der er ting der ikke virker hos mig, må du gerne maile mig nogle screenshots eller noget :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

User
Bruger #80 @ 26.11.03 09:08
Jeg har også postet dette i forummet om siden - siden er EKSTREMT rodet at se på i Mozilla (Firebird, version 0.7) - det ville være vældig rart, hvis den virkede i andet end Internet Explorer. Hvis I allerede er i gang med at fixe det - undskyld, jeg skal nok tie stille nu :)

Jeg så også lige, at der var en, der brokkede sig over sidens pop-ups. Der er adskillige programmer du kan downloade, der stopper pop-ups. Fx freesurfer, som jeg var glad for, da jeg brugte IE. Browsere som Mozilla, Netscape og Opera har indbygget pop-up stopper. Og Microsoft vil vist indføre det i den næste service pack, så vidt jeg forstår...

Hey!

Jeg kan ikke umiddelbart se problemet. Jeg bruger Mozilla Firebird 0.7 på arbejde og i skolen og ser siden uden problemer og uden "rod"... Derhjemme bruger jeg IE6 eller Firebird, men umiddelbart er jeg lidt i tvivl om hvor problemet ligger med udvikleren.dk i Mozilla Firebird 0.7?!?!?

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

t