Udvikleren.dk - version 6

Tags:    udvikleren-info

Så blev det tid til endnu en version af Udvikleren.dk. Ændringerne burde være ret synlige denne gang, da designet har fået en ordentlig overhaling :). Derudover er størstedelen af sitet blevet tweaked lidt. En masse kode er blevet omskrevet eller optimeret, en række bugs/irritationer er blevet rettet, og der er samtidig kommet lidt ny funktionalitet rundt omkring. Jeg håber at i kan lide alt det nye, og ikke holder jer tilbage med kommentarer, ris/ros, bugs osv. :). Sitet kan stadig indeholde mindre fejl, så det er vigtigt at skrive til os hvis du finder nogen. Husk også at sige tillykke til mikl-dk, der er ny co-admin på sitet! Rigtig god fornøjelse med det nye Udvikleren.dk! :)

En anden vigtig ting er der også sket i dag. Jeg synes det var på tide at der blev lukket lidt tråde, så jeg gik i gang i Delphi foraet. Der gik hurtigt sport i det, specielt da jeg fik mikl-dk med på ideen, og det resulterede altså i at vi fik klaret alle Udvikleren's forums. Der er nu ikke nogen åbne tråde der ikke har været aktive inden for de sidste 1-2 måneder. Vi har intern statistik over det, og jeg kan afsløre at der blev lukket tæt på 500 tråde, hvilket resulterede i at en række Udviklere blev en del rigere - der blev nemlig uddelt næsten 32.000 UP! Med andre ord: Julemændene har været på spil, og alle de gode og artige (og ikke mindst flittige) Udviklere har fået lidt "julegaver" :)

[Redigeret d. 24/11-03 22:14:46 af Kasper (TSW)]

Til dem der ikke kan lide de små ikoner der bliver vist ved trådene:

Da jeg kom hjem havde Ronni Egeriis sendt mig en lille "julegave" iform af nogle nye ikoner :). Jeg kunne måske bedre lide de gamle, men til gengæld viser de nye her ret tydeligt om der er nye indlæg i en tråd eller ej. hvad synes i? Er de her bedre eller hvad? :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Da jeg kom hjem havde Ronni Egeriis sendt mig en lille "julegave" iform af nogle nye ikoner :). Jeg kunne måske bedre lide de gamle, men til gengæld viser de nye her ret tydeligt om der er nye indlæg i en tråd eller ej. hvad synes i? Er de her bedre eller hvad? :)

Lidt bedre, men ikke meget.

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Hej Thomas...

>Lidt bedre, men ikke meget.

Kan du så ikke lige forklare hvad det er du godt kunne tænke dig? :P
Jeg sidder lige med Ronni på Messenger, og med en smule afpresning tror jeg godt at vi kan få ham til at opfylde ønsker osv :D

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg kan rigtig godt lide ikonerne, (de er da lavet om siden i går) men kunne det ikke være smart, hvis man kunne skrive [url=www.bixi.dk/]Bixi[/url], så man ikke behøver at se på selve url'en

Dette er min post nr. 65
Noget uden hvedet! | http://bixi.dk/ | bixi[snabela]bixi[dot]dk

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg synes de er gode nok, men jeg må indrømme at jeg bedre kunne lide de andre..
Det er lidt svært at se om tråden er læst eller ikke... Måske kunne et lidt større ikon gøre det!
Med Venlig Hilsen: CHadi

Hej Thomas...

>Lidt bedre, men ikke meget.

Kan du så ikke lige forklare hvad det er du godt kunne tænke dig?

Ærlig talt så var de ikoner der var før, altså på v5, de bedste, efter min mening. Der var ingen tvivl om hvad der var nye indlæg, og hvilke der var læste. Nu er jeg nok også en anelse konservativ i min tanke gang af og til :)

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Ærlig talt så var de ikoner der var før, altså på v5, de bedste, efter min mening. Der var ingen tvivl om hvad der var nye indlæg, og hvilke der var læste. Nu er jeg nok også en anelse konservativ i min tanke gang af og til :)

Personligt fandt jeg aldrig ud af hvad de enkelte betød .. :/

--
Ronni Egeriis - squirrel development: http://sqdev.dk/

Personligt fandt jeg aldrig ud af hvad de enkelte betød .. :/

LOL Ronni :D

Med venlig hilsen
Ken Christensen

[Redigeret d. 25/11-03 15:11:40 af Ken Christensen]

Jeg kan godt lide de ikoner, der nu er kommet, dog måske med hvidt ? i den blå i stedet for sort - den er næsten umulig at se...

mikl-dk | mikl@mikl.dk

Omkring wordwrap:

http://udvikleren.dk/thread.php?techid=&f=9&t=107

Her wrappes ord uden at forstyrre links, og så man stadigvæk kan copy-paste kode. Ved ikke om det virker i pre. (Er ikke standard CSS.)

og i pre:
Man kunne bruge scrollbars.
http://users.cybercity.dk/~dsl83609/udvikleren/screen2.png
Fold kodeboks ind/udKode 

[Redigeret d. 25/11-03 15:56:45 af Jesper Kristensen]

t