Udvikleren.dk - version 6

Tags:    udvikleren-info

Så blev det tid til endnu en version af Udvikleren.dk. Ændringerne burde være ret synlige denne gang, da designet har fået en ordentlig overhaling :). Derudover er størstedelen af sitet blevet tweaked lidt. En masse kode er blevet omskrevet eller optimeret, en række bugs/irritationer er blevet rettet, og der er samtidig kommet lidt ny funktionalitet rundt omkring. Jeg håber at i kan lide alt det nye, og ikke holder jer tilbage med kommentarer, ris/ros, bugs osv. :). Sitet kan stadig indeholde mindre fejl, så det er vigtigt at skrive til os hvis du finder nogen. Husk også at sige tillykke til mikl-dk, der er ny co-admin på sitet! Rigtig god fornøjelse med det nye Udvikleren.dk! :)

En anden vigtig ting er der også sket i dag. Jeg synes det var på tide at der blev lukket lidt tråde, så jeg gik i gang i Delphi foraet. Der gik hurtigt sport i det, specielt da jeg fik mikl-dk med på ideen, og det resulterede altså i at vi fik klaret alle Udvikleren's forums. Der er nu ikke nogen åbne tråde der ikke har været aktive inden for de sidste 1-2 måneder. Vi har intern statistik over det, og jeg kan afsløre at der blev lukket tæt på 500 tråde, hvilket resulterede i at en række Udviklere blev en del rigere - der blev nemlig uddelt næsten 32.000 UP! Med andre ord: Julemændene har været på spil, og alle de gode og artige (og ikke mindst flittige) Udviklere har fået lidt "julegaver" :)

[Redigeret d. 24/11-03 22:14:46 af Kasper (TSW)]

Jeg synes foresten også der burde være mulighed, som admin af en gruppe, at slette indlæg og kommentare i gruppens forum. Dette begrunder jeg med at der jo kan være kommentare og svar man ikke ønsker skal stå i gruppen!

// Great programs often follow great brains!

Det gule ikon viser at der er nye inglæg.

Hvis man aldrig nogen sinde har læst et oplæg tror jeg nok du har ret i at de er gule... Men når man har læst et forum, og der er kommet nye beskeder i efter, bliver de ikke gule men står som om de er læst!

Det er pænt irriterende når man får at vide (ude i højre bjælke under "Grupper") at der er tre nye beskeder og at man ikke kan se hvilke af de eksisterende indlæg der er sket ændringer i!

// Great programs often follow great brains!

Det virker i de almindelige forums, jeg skal ikke kunne sige om det ikke virker under grupper, jeg går ud fra at Kasper læser denne tråd.

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

t