>Kan godkendelsesprocessen forbedres?
Kort sagt: Ja. Endnu engang kan jeg kun beklage at det tager lidt lang tid, men endnu engang har det samme årsag: Manglende tid, både for mig og den ene aktive co-admin vi har tilbage. Men jo, det kan godt gøres bedre. Hvis vi havde mere tid, eller flere kvalificerede co-admins, men også hvis dem der skriver artikler, rent faktisk overholdte de guidelines der er for det. Der er en del forfattere der submitter artikler der ryger direkte igennem, og så er der dem vi lige skal tjekke ordentlig igennem først. Artikelsystemet er heller ikke noget at råbe hurra for, det har visse svagheder, og det vil klart være en af de første ting jeg kaster mig over, når jeg engang får tid til at lave alle de forbedringer på Udvikleren.dk som jeg godt kunne tænke mig

>PS. De "Klager over dig" er for godt skjult.
Well, for det første er det jo misforstået at klage over godkendelse af artikler til en redaktør, da de (som det er nu) intet har med det at gøre. Derudover må jeg nok erkende at Redaktør systemet aldrig blev den succes jeg havde håbet på. Jeg tror stadig at der er muligheder i det, men ikke som det er implementeret lige nu. Endnu en af de ting jeg godt kunne tænke mig at tage fat i

--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster