Artikel afventer bedømmelse?

Tags:    udvikleren.dk

Nu er det snart 3 uger siden jeg satte min artikel til godkendelse. Derefter var den klar allerede 1-2 dage efter men den blev afvist så jeg ændrede lidt og tilføjede igen. Denne gang har det så taget 3 uger så tænkte på om i mon havde glemt den?
Ved godt i har andet at lave men kunne jo være i havde glemt den eller noget.. Når det nu gik så hurtigt første gang.
Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##

Nu er det snart 3 uger siden jeg satte min artikel til godkendelse. Derefter var den klar allerede 1-2 dage efter men den blev afvist så jeg ændrede lidt og tilføjede igen. Denne gang har det så taget 3 uger så tænkte på om i mon havde glemt den?
Ved godt i har andet at lave men kunne jo være i havde glemt den eller noget.. Når det nu gik så hurtigt første gang.
Mvh.
Rune Jensen
##The one who laugh last is the one who think slowest!##

http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=0&f=17&t=290&searchword=Artikel

Ved ikke om de overhoved kigger på dette fora, eller om de overhoved gør noget, men jeg syntes jeg har vente rimmeligt længe efterhånden.

-Thomas
-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men jeg vil skyde på at jeg læser langt de fleste tråde her på Udvikleren.dk. Når det tager lang tid at få godkendt en artikel, er der mange grunde til det. En af dem er at vi er ca. mig og en enkel co-admin tilbage - og vi har begge travlt, dog har specielt Thomas vist lidt mere travlt end normalt lige for tiden. Vi forsøger at kigge på artikler en gang hver 2. uge ca. men nogen gange går der altså desværre bare lidt længere tid. Beklager, men sådan er det.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men jeg vil skyde på at jeg læser langt de fleste tråde her på Udvikleren.dk. Når det tager lang tid at få godkendt en artikel, er der mange grunde til det. En af dem er at vi er ca. mig og en enkel co-admin tilbage - og vi har begge travlt, dog har specielt Thomas vist lidt mere travlt end normalt lige for tiden. Vi forsøger at kigge på artikler en gang hver 2. uge ca. men nogen gange går der altså desværre bare lidt længere tid. Beklager, men sådan er det.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jamen hvorfor annonceres der ikke efter flere co-admins? Jeg ville da med glæde tage chancen på .NET teknologien, hvis det kunne hjælpe ... .:)

Mvh. Thomas Lykke Petersen

t