Den der skide info/annonce/m.m bjælke

Tags:    udvikleren.dk

Hvad er der galt med den der bjælke ude til venstre, den overlapper min tekst på mange sider så jeg ikke kan læse hvad der står.

--?--

Hvad er der galt med den der bjælke ude til venstre, den overlapper min tekst på mange sider så jeg ikke kan læse hvad der står.

--?--

Hvilken skærmopløsning har du???

//Emilbp

-| Husk huen!! |-
-| http://bjerglundpedersen.dk/emil/huen.php |-

Bjælke ?

[Redigeret d. 14/06-04 17:12:49 af Morten Thøgersen]

Bjælke ?

Han mener vel den menu der er til højre... Og ja.. det er et kendt problem ved den nye version af udv.dk .... Admin kan umiddelbart ikke finde nogen løsning på det, men vil prøve at løse det i nyer versioner af udv.dk ! ... Ved mig er det kun i artikler Menuen dækker over teksten.. Jeg ser bare den printervenlige version!

Bjælke ?

Han mener vel den menu der er til højre... Og ja.. det er et kendt problem ved den nye version af udv.dk .... Admin kan umiddelbart ikke finde nogen løsning på det, men vil prøve at løse det i nyer versioner af udv.dk ! ... Ved mig er det kun i artikler Menuen dækker over teksten.. Jeg ser bare den printervenlige version!

Jeg ser det nogen gange hvis nogle kodeeksempler bliver for lange eller? Så forsvinder det ind bag ved, eller hvis noget tekst er for langt...

//Emilbp

-| Husk huen!! |-
-| http://bjerglundpedersen.dk/emil/huen.php |-

hehe, jeg har aldrig kunne se den annonce! Der er bare et stort gråt felt uden indhold! Og jeg har vel og mærket ingen reklame fjerner og bruger IE6...

Kildekoden ser sådan ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Undre mig lidt over hvad der gør det, men har ikke tænkt mig at gøre noget ved det! :P

// Great programs often follow great brains!

hvis det er den med ens avatar du mener?

man kan vel bare smide det i en div og så sætte float til right - har ikke prøvet det, har ikke set koden, men det burde da være sådan det skulle gøres ;)

og så lade være med at give den kode-fætter en fixed width - så er den skid vist slået.. heh

i min lille verden i hvert fald...

er det i alle browsere det sker det med overlapningen? det sker i hvert fald nogen gange her i firefox...

edit:: sorry, gammel tråd, er ny her så skal lige vende mig til det ;)

[Redigeret d. 23/07-04 21:08:57 af Adam]

t