C++ vs. Grafik tid!

Tags:    udvikleren.dk

Jeg har for nylig skrevet en C++ artikel, men den blev dog afvist (og det var fair nok, den var faktisk meget dårlig!) Men lidt efeter skrev jeg en 3ds Max artikel (ved navn "3d animation") denne arikel er nu hverken blevet godkendt/afvist! Det jeg prøver at sige er: Det tager meget længere tid for en artikel at blive afvist/godkendt i Grafik sektionen end i C++ sektionen! Er det ringitg? Og ca. hvornår bliver min artikel godkendt/afvist?

Jeg har for nylig skrevet en C++ artikel, men den blev dog afvist (og det var fair nok, den var faktisk meget dårlig!) Men lidt efeter skrev jeg en 3ds Max artikel (ved navn "3d animation") denne arikel er nu hverken blevet godkendt/afvist! Det jeg prøver at sige er: Det tager meget længere tid for en artikel at blive afvist/godkendt i Grafik sektionen end i C++ sektionen! Er det ringitg? Og ca. hvornår bliver min artikel godkendt/afvist?

Kan det være fordi at grafik artiklen er længere? Eller at kasper og co. er bedre til c++? Ved det ikke, men det kan jo godt være:D

Hilsen Mathias

Kan det være fordi at grafik artiklen er længere? Eller at kasper og co. er bedre til c++? Ved det ikke, men det kan jo godt være:D

Hilsen Mathias

Well.. Har lavet 1 artikel om Photoshop altså Grafik og Design . Og der er gået ca. en Måned nu.. SÅ kan kun give dig ret.

Hilsen Mathias

Well.. Har lavet 1 artikel om Photoshop altså Grafik og Design . Og der er gået ca. en Måned nu.. SÅ kan kun give dig ret.

Den tid det tager at få godkendt en artikel, er blevet diskuteret mange - rigtig mange - gange, så brug søg funktionen tak. Husk hele tiden på, at gennemlæsnings arbejdet er med til at beholde udvikleren på et dejligt højt niveu.

Jeg tror ikke at C++ artikler bliver behandlet hurtigere end 3D artikler. Hvis du selv syntes din artikel om C++ var meget dårlig, har det ikke taget særlig lang tid at afvise den. Hvis din 3D artikel derimod er hved at bliver godkent, skal der læses korrektur, den skal vuderes (antal UP) mv.

------------------------------------------
Res publica non dominetur
------------------------------------------
Jesper Mikkelsen

Hilsen Mathias

Hvis casper og co er bedre til c++ end 3d. Hvodan kan de så vurdere en 3d artikel......

Er det enlig programmøre der sidder og vurdere ting til grafik forumet ? Kan nemlig godt lyde sådan og så kan det måske undre folk at folk snakker om det høje niveau på udvikleren...... !!!
[MK]

det kunne ogsp være at det i c++ handler om syntax osv.. og om artiklen er direkte forkert...
hvorimod det er lidt sværer at se om et billede er flot... specielt hvis det bliver vurderet at programøre...

Mvh. Jop...

Handler jo ikke om et billede er flot, men om hvad der er skrevet, er det direkte forkert, eller kan man lave det på en nemmere og bedre måde, ja så er artiklen vel ikke iorden.

Men det da klart laver man en artikel i photoshop og casper og co ikke ved hvad photoshop er, ja så kan det da godt give problemer.

Hvis det handler om flotte ting, så kan jeg da godt udpege et par artikler som man kunne undre sig over var blevet godkendt.

Men det jo lidt svært når man ikke ved hvem der vurdere artikler i grafik forumet :)

Jeg prøvede engang at foreslå en ressource i grafik forumet, hvor den blev afslået af casper fordi den ikke var forklaret ordentligt, det undrede jeg mig lidt over. Men ved ikke helt hvodan det kører herinde, syntes det svært at få kontakt til admin og de folk som styre de forskellige teknologier.
[MK]

Jeg ved godt det kun er admins og co-admins der kan acceptere artikler, ikke readaktører. Men hvorfor ikke have nogle der kunne acceptere artikler i de forskellige hvis Capser og Co. nu ikke er så gode til grafik, så find nogle af de gode i grafik forummet (måske en der er god til falsh og en til PS) og så ordner de artiklerne. Jeg er sikker på der en masse der gerne vil det! Det ville også give en meget hurtigere tid på at få sin artikel accepteret. Dette ville heller ikke gøre kvaliteten af udvalgte artikler dårligere, nærmere bedre pga. dem som acceptere artiklerne selv er pro på dette område.

Julius det lyder som en rigtig god ide. Hvis altså vi går ud fra vores spå domme er rigtige :)
[MK]

[Redigeret d. 26/05-04 22:04:55 af Michael Knudsen]

t