Godkendelse, hvornår?

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Hej :D

Jeg har skrevet en artikkel ved navn "Vindblæst" Tekst for ca. 5 - 6 uger siden, hvornår bliver der lagt dom over den :P?

PS. Præsist den 26-04-04 15:22

// FuxQ

Et lille sidespor: Hvordan ved man om ens artikel er godkendt/afvist :) ?
// Kasper

Man modtager en mail via Udvikleren.dk's interne post system der indeholder beskeden samt en eventuel begrundelse.

Mvh,

Thomas Nielsen

Hej Thomas,

Nogen artikler bliver godkendt hurtigere end andre af en ekstremt simpel grund: De er (umiddelbart) virkeligt gode, uden fejl, og af forfattere der før har leveret gode og gennemarbejdede artikler. As simple as that :)

Mht. dit længere foredrag om magt og magtliderlighed kan jeg ærlig talt ikke følge dig. Du får det til at virke som om det er sjovt for os at bruge tid på at læse artikler der må afvises - mener du virkelig det?

jeg tror ikke det er sjovt for jer.
og det har jeg heller ikke skrevet eller pointeret.

Tro mig, hvis vi kunne vælge, så tog vi gerne 100% færdige og gennemarbejede artikler, i den rette længde og med relevante emner, over nogen af de andre der dukker op og som vi må afvise :).

http://www.udvikleren.dk/article.php?techid=11&aid=164

Jeg håber du kan forstå at vi altså ikke er en flok gutter der er lige ved at flyde over af magtbegær, men bare ganske almindelige mennesker der forsøger at gøre vores "job" så godt vi kan :)

ikke at forveksle med at jeg mener at i misbruger jeres magt, men i bør have det i baghoved når der bliver tilføjet nye co-admin.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

-Thomas
-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

Mit spøggesmål er bare: hvad er ca. gemmensnits tiden?

Jeg ville ønske at jeg kunne give dig et ordentligt svar. Der er ekstremt stor forskel på hvor grundigt indsendte artikler er blevet gennemarbejdet. Nogle forfattere gør gentagne gange et virkeligt flot arbejde (En stor tak til dem!) og artikler fra disse kan som regel meget hurtigt sendes igennem.

Som svar til T.C. der mener at vi skal tage tingene i den rækkefølge de kommer: Hvorfor? Det vil ikke give mening at udskyde alt fordi der er f.eks. en artikel der er tvivl om. Så kan vi lige så godt få ordnet nogle andre ting og så vende tilbage senere...

Mvh,

Thomas Nielsen

En anden ting, jeg har en smule svært at forholde mig til er at det ikke bliver taget hånd om det i samme rækkefølge som de kommer ind, men som jeg dog ACCEPTERE.

-Thomas
-------------------------------------------------------

Jeg vil lige indskyde at jeg ogsaa foelte at ventetiden var lang da min foerste artikel blev accepteret! Men det var dog hojest nogle uger - saa de havde nok meget travlt paa davaerende tidspunkt! Min anden artikel blev derimod accepteret meget hurtigt - et par dage! Alt i alt syntes jeg at de goer et godt stykke arbejde, men der er dog artikler som jeg staar lidt uforstaaende overfor, hvorfor de nogensinde er blevet accepteret! :D Der findes artikler paa udvikleren hvor forfatteren selv spoerger sig selv om hvorfor hans artikel er blevet accepteret:

http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=114&techid=2

(Et klassisk eksempel)...

Og den her er jo helt til grin! :D

http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=23&techid=2

Der har researchen vist fejlet grueligt for de kaere co-admins he he... Ja det er saa galt at forfatteren selv skriver i sin introduktion at han ikke ved et klap om det han skriver og at han gaetter sig bare frem! HVAAADDDDD :D Og der er mange flere der lider under uvidenhed og gaetterier! Efter min mening maa det ikke ske, hvis udvikleren vil blive ved med at betragtes som et serioest forum.

Men bevares alle kan lave en fejl!!!!!!!!!

Tilsidst vil jeg dog rose udvikleren for at vaere det forum, jeg har besoegt til dato, der har det bedste udbud paa danske artikler for alle trin og teknologier! :D

[Redigeret d. 17/05-04 23:07:19 af Søren Klit Lambæk]

>Der findes artikler paa udvikleren hvor forfatteren selv spoerger sig selv om hvorfor hans artikel er blevet accepteret:

Ved du hvad? Hvis jeg skrev en artikel som jeg selv synes var i orden, tilføjede den til et site og fik den godkendt, hvorefter alle fortalte at det var en super ringe artikel, ville jeg sikkert gøre nogenlunde det samme om Armen gør i de kommentarer. Det er let at komme og sige bagefter, og skubbe det over til os. Bruger man virkelig tid på at skrive en artikel som man klart regner med ikke bliver godkendt?

>http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=23&techid=2
Der har researchen vist fejlet grueligt for de kaere co-admins he he... Ja det er saa galt at forfatteren selv skriver i sin introduktion at han ikke ved et klap om det han skriver og at han gaetter sig bare frem! HVAAADDDDD :D Og der er mange flere der lider under uvidenhed og gaetterier! Efter min mening maa det ikke ske, hvis udvikleren vil blive ved med at betragtes som et serioest forum.

Det skal måske lige siges at artiklen er fra Udvikleren.dk's tidlige dage, hvor det kun var mig der godkendte artikler. Jeg står dog inde for den artikel, og synes faktisk stadig at den er ok, om end jeg ikke kan sige om den ville blive godkendt i dag. Måske er det fordi jeg kender forfatteren, og regnede med at han godt vidste hvad han snakkede om. Om det han skriver er rigtigt, ved jeg til gengæld ikke.

>Tilsidst vil jeg dog rose udvikleren for at vaere det forum, jeg har besoegt til dato, der har det bedste udbud paa danske artikler for alle trin og teknologier! :D

Det glæder os da, trods alt, at høre ;)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

>Ved du hvad? Hvis jeg skrev en artikel som jeg selv synes var i orden, tilføjede den til et site og fik den godkendt, hvorefter alle fortalte at det var en super ringe artikel, ville jeg sikkert gøre nogenlunde det samme om Armen gør i de kommentarer. Det er let at komme og sige bagefter, og skubbe det over til os. Bruger man virkelig tid på at skrive en artikel som man klart regner med ikke bliver godkendt?

Jeg maa sige at det havde faktisk ikke strejfet min tanke at det kunne haenge saaledes sammen!

>Det skal måske lige siges at artiklen er fra Udvikleren.dk's tidlige dage, hvor det kun var mig der godkendte artikler. Jeg står dog inde for den artikel, og synes faktisk stadig at den er ok, om end jeg ikke kan sige om den ville blive godkendt i dag. Måske er det fordi jeg kender forfatteren, og regnede med at han godt vidste hvad han snakkede om. Om det han skriver er rigtigt, ved jeg til gengæld ikke!

Ja, jeg tager hatten af for folk der vil paatage sig et ansvar og staa inde for sine handlinger :D :D :D :D (nej den faar sku lige 5 smiles :D - saadan der!)

NB: Lige for at understrege det tydeligt saa ingen skulle blive i tvivl, saa er jeg ikke ude paa at haenge nogen ud! :D :D :D :D

Jeg er ked af at stoppe jer i en diskotion... men, jeg har ikke fået mit svar :P Hvad er ca. gemmensnits tiden?

>>Der findes artikler paa udvikleren hvor forfatteren selv spoerger sig selv om hvorfor hans artikel er blevet accepteret:

>Ved du hvad? Hvis jeg skrev en artikel som jeg selv synes var i orden, tilføjede den til et site og fik den godkendt, hvorefter alle fortalte at det var en super ringe artikel, ville jeg sikkert gøre nogenlunde det samme om Armen gør i de kommentarer. Det er let at komme og sige bagefter, og skubbe det over til os. Bruger man virkelig tid på at skrive en artikel som man klart regner med ikke bliver godkendt?

nogle folk, vil skrive en røv dårlig artikle for at få point, ikke for at sige hverken du, jeg eller Armen L.A. vil, men at nolge folk vil og at det KUNNE være grunden, men din grund kan være ligeså rigtig som min.

>>http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=23&techid=2

>Det skal måske lige siges at artiklen er fra Udvikleren.dk's tidlige dage, hvor det kun var mig der godkendte artikler. Jeg står dog inde for den artikel, og synes faktisk stadig at den er ok, om end jeg ikke kan sige om den ville blive godkendt i dag. Måske er det fordi jeg kender forfatteren, og regnede med at han godt vidste hvad han snakkede om. Om det han skriver er rigtigt, ved jeg til gengæld ikke.

selvom du eller en co-admin kender forfatteren bør de ikke have en fordel, som jeg tit føller de har.
jeg håber at det bare er noget jeg føller og det ikke er sandt at de personer som du ller co-admin har kendskab til har en fordel.

>>Tilsidst vil jeg dog rose udvikleren for at vaere det forum, jeg har besoegt til dato, der har det bedste udbud paa danske artikler for alle trin og teknologier! :D

>Det glæder os da, trods alt, at høre ;)

det kunne gøre MEGET MEGET MEGET bedre.

[Til thomas: Din artikel er blevet afvist et utal af gange uden du har rettet hvad du er blevet bedt om. Vi valgte simpelthen at
lade være med at svare denne gang.. ]

> En tredje ting som er HELT OG ADELLES uacceptable, er at simpelthen lad vær med at svare.

for det første har den været afvist 2 gangen, hvor begge gange tingene er blevet rette, for det andet har jeg en anden artikler hvor der er blevet svare på flere gange. <

desuden er ( Et lille c++ spil (C/C++) ) vist nok langt ældre og der er stadig ikke taget hånd om den.

-Thomas
-----------------------------------------------------------------

<< < 12 > >>
t