Tags
Forum
Artikler
Brugere
Stil spørgsmål
1
Login
Husk mig
Hvordan skriver jeg denne artikel ?
Tags:
udvikleren.dk
Bruger #2730
@ 29.04.04 14:17
4
1.626
Jeg sidder og er ved at brygge en ny artikel sammen, jeg vil gerne have denne artikel grupperet under .NET kategorien, men samtidig kan jeg lige så godt lave den med syntaks for både C# og Delphi. Hvordan gør jeg lige det ? Mit spørgsmål går så på:
* Laver jeg to artikler der indeholder stort set det samme blot med henvisninger og forklaringer til hvert enkelt sprog (Delphi og C#).
eller
* Laver jeg en generel artikel hvor der er kode eksempler i begge sprog og forklarer finurlighederne ved hvert enkelt sprog i samme artikel. Denne artikel vil naturligvis skulle arkiveres under Generelt/diverse kategorien da den nu ikke passer ind under hverken Delphi eller .NET.
Jeg hælder mest til forslag nummer et da det også giver almindelige brugere en reel mulighed for at finde artiklen på en naturlig måde i de kategorier der nu engang er lavet. Men man kunne fristes til at sige at det var en måde at 'snyde' sig til ekstra Udvikler Points på ved blot at ændre syntaksen. Og alligevel kunne det jo belønnes at den enkelte udvikler rent faktisk kan lave artikelen på to sprog og har brugt tid på at beskrive de forskelle der er ved de forskellige sprog/metoder der er brugt.
Hvad skal jeg vælge ???
(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Bruger #846
@ 29.04.04 15:22
435
Det mest optimale er, som du også selv siger, at skrive en til hvert sprog. Det er det eneste logiske.
Så det synes jeg du skal gøre
--
Ronni Egeriis -
http://sqdev.dk/
Co-Admin
Karma barometer (30 dage)
Modtaget
Givet
X
Favorit hos
Forum tråde
Artikler