by

Tags:    udvikleren.dk

Jeg ved ikke om det er her jeg skal give forslad til sidet men jeg gør det aligevel

Kunne i ikke unde under ens prøvel lave en lille dropdown boks hvor der står hvilken by man kommer fra, så kan man se om der er nogen fra ens område

Vil du have gratis reklame så kig på http://www.konkurrence.egebo.net/
det kan være du vinder

Det lyder godt. Selv spør jeg meget om det, da jeg bor i Dragør og fløler mig ensom om min interrese. Altså der er ingen her som ved noget om det, eller kan snakke om det.

Det kunne være over godt, vis man kunne se om manden også kommer fra Dragør. Det kunne jo være flovt vis det var en af dem jeg går til sport, eller i klassen neden under, jeg taler med.

Kan i føgle mig.
Men nu er jeg ikke Co-Admin så jeg kan jo ikke sige noget om det...

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

Man kommer aldrig vider, vis alle er enige...

Det lyder godt. Selv spør jeg meget om det, da jeg bor i Dragør og fløler mig ensom om min interrese. Altså der er ingen her som ved noget om det, eller kan snakke om det.

Det kunne være over godt, vis man kunne se om manden også kommer fra Dragør. Det kunne jo være flovt vis det var en af dem jeg går til sport, eller i klassen neden under, jeg taler med.

Kan i føgle mig.
Men nu er jeg ikke Co-Admin så jeg kan jo ikke sige noget om det...

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

Man kommer aldrig vider, vis alle er enige...

Dety er nesten sådan jeg har det(bor i Herlev og der bor kun gamle vatnisser af hvad jeg ved af ;))

t