Artikel godkendelse/afvisning - forslag

Tags:    udvikleren.dk

Hej Admins og/eller co-admin!

Jeg sidder her og tænker lidt...jeg har fx skrevet en artikel for 3-4 uger siden, og den er ikke blevet godkendt/afvist endnu. Dette er ikke ment som en klage, faktisk et forslag:
Hvad med at redaktørerne på de forskellige teknologier fik lov til at godkende / afvise artikler?
Ved godt i har et meget travlt liv, men man mister gejsten når det tager så lang tid at få ens "værker" godkendt/afvist!

Always look on the bright side of life!
// ham der fylder 13 den 14. november SIG TILLYKKE - NU! -> khalus

User
Bruger #80 @ 06.10.03 19:17

Jeg sidder her og tænker lidt...jeg har fx skrevet en artikel for 3-4 uger siden, og den er ikke blevet godkendt/afvist endnu. Dette er ikke ment som en klage, faktisk et forslag:
Hvad med at redaktørerne på de forskellige teknologier fik lov til at godkende / afvise artikler?
Ved godt i har et meget travlt liv, men man mister gejsten når det tager så lang tid at få ens "værker" godkendt/afvist!

Kort, men sandt svar:

Vi er klar over problemet, og arbejder på at udarbejde en tilfredsstillende løsning.

Om det bliver noget med at redaktører kan godkende, eller der bare kommer flere co-admins til, må tiden vise :-)

Vi håber på jeres forståelse lidt endnu!

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Kort, men sandt svar:

Vi er klar over problemet, og arbejder på at udarbejde en tilfredsstillende løsning.

Om det bliver noget med at redaktører kan godkende, eller der bare kommer flere co-admins til, må tiden vise :-)

Vi håber på jeres forståelse lidt endnu!

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

hvornår bliver det at i får en løsning?
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------

min hp: http://www.friserverplads.dk/technic117

Synes det lyder fint, at I arbejder på at løse problemet ;) thumbs up...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

t