Udv Client til linux?

Tags:    udvikleren.dk

Hey

hvad med at lægge source koden ud på nettet så man selv kan kompilere den til linux eller lav en Client til linux...

ville være skønt så man ikke behøver at sidde og opdatere hele tiden for at se om der er kommet indlæg

bare en ide...

Mvh. Jan Arni Jacobsen

Hey

hvad med at lægge source koden ud på nettet så man selv kan kompilere den til linux eller lav en Client til linux...

ville være skønt så man ikke behøver at sidde og opdatere hele tiden for at se om der er kommet indlæg

bare en ide...

Mvh. Jan Arni Jacobsen

Du kan sagtens lave en Udv Client selv... Kan du læse Pascal kode ? Isåfald har jeg lavet et par funktioner der kan hente Udv Client's feed.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Hey

bare en ide...

Mvh. Jan Arni Jacobsen

Du kan sagtens lave en Udv Client selv... Kan du læse Pascal kode ? Isåfald har jeg lavet et par funktioner der kan hente Udv Client's feed.

MH.

The-Freak

Pascal? er det ikke lidt lige som c/c++?

eller vil du komme med et hurtigt eksempel på det...
Mvh. Jan Arni Jacobsen

Hey

bare en ide...

Mvh. Jan Arni Jacobsen

MH.

The-Freak

Pascal? er det ikke lidt lige som c/c++?

eller vil du komme med et hurtigt eksempel på det...
Mvh. Jan Arni Jacobsen

Alternativt har jeg oprettet et HTML document der kan give dig en feed :D. Her er det :

Fold kodeboks ind/udKode 

PS.: Til (co-)admins: Jeg håber ikke det gør noget jeg publicere min kode. Hvis det gør så send mig lige en besked her på Udvikleren, så skal jeg nok fjerne det igen.

MH.

The-Freak

PS.: Til (co-)admins: Jeg håber ikke det gør noget jeg publicere min kode. Hvis det gør så send mig lige en besked her på Udvikleren, så skal jeg nok fjerne det igen.

Det gør ikke spor :)

Jeg fandt lige et indlæg med lidt mere info: http://udvikleren.dk/thread.php?techid=0&f=23&t=31&searchword=udvclient

Mvh,

Thomas Nielsen

[Redigeret d. 08/12-04 22:02:15 af Thomas Nielsen]

Jeg forstår godt dit eksempel når det er i html. Men nu vil jeg lave det i c++. Så vidt jeg har forstået skal jeg have oprettet en forbindelse via tcp på port 80 og derefter lave en HTTP post request til serveren.

Er dette korret forstået?

Mvh. Jan Arni Jacobsen

Jeg forstår godt dit eksempel når det er i html. Men nu vil jeg lave det i c++. Så vidt jeg har forstået skal jeg have oprettet en forbindelse via tcp på port 80 og derefter lave en HTTP post request til serveren.

Er dette korret forstået?

Mvh. Jan Arni Jacobsen

Jeps du :D

MH.

The-Freak

t