får fejl !!

Tags:    udvikleren.dk

User
Bruger #916 @ 18.01.04 22:40
jeg får hentning og prasing fejl når jeg prøver at logge på og opdatere !!

mmmm source cooodeee...........

jeg får hentning og prasing fejl når jeg prøver at logge på og opdatere !!

mmmm source cooodeee...........

Hvilken fejl får du helt nøjagtigt? Der kan være en hel del forskellige kilder til fejl. Så en nøjagtige fejl beskrivelse vil være ønskeligt.

--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

User
Bruger #916 @ 18.01.04 23:00
jeg citere "En fejl opstod under hentning og prasing af indhold. HTTP response message: -1" !! det er den meddelse jeg får !! og det virkede da jeg var nede ved en af mine venner !! men ikke da jeg kom hjem !!

Det er fordi der ikke er forbindelse til nette, og clienten dermed ikke modtager sit XML-feed. Når du har forbindelse til nettet, prøv så at trykke på "Opdatér"-knappen.

mikl-dk | mikl@mikl.dk

User
Bruger #916 @ 19.01.04 08:39
det har jeg gjort tons viser af gange og den siger det samme hele tiden !!

Det er fordi at du sidder på en såkaldt NAT-adresse. Hvilket betyder at Udvikleren.dk ikke kan komme i kontakt med dig efter du har oprettet forbindelse (Den kunne vist godt trænge til at blive kodet om ;)). En NAT-adresse har du så vidt jeg ved når du sidder på et netværk hvor alle på netværket deler 1 ip. Det kan fixes med en router, men det er lidt tricky.

Det kan i øvrigt også fixes med flere ips selvfølgelig :)

[Redigeret d. 01/02-04 18:51:21 af Mikkel Schmidt]

User
Bruger #916 @ 03.02.04 20:05
jeg har fået den til at virke !! aner ikke hva der var galt men jeg prøvede bare for sjov her idag og se om den virkede og det gjore den skam :)

jeg har fået den til at virke !! aner ikke hva der var galt men jeg prøvede bare for sjov her idag og se om den virkede og det gjore den skam :)

Hva gjorde du ? :).. Min virker nemlig heller ikke.. Hverken med et af mine 25 ip'er eller med et delt et.. Somethings wrong..

t