Vigtigt: UdvClient Finalbeta 2

Tags:    udvikleren.dk

Hey alle...

Så blev det til en ny version af klienten :). Jeg har valgt bare at rette de vigtigste ting, og tilføje de vigtigste af de ønsker i havde. Her er en lille liste:

- Forbedret ikon
- Kan kun køre én gang
- Mulighed for midlertidigt at slå automatiske opdateringer fra
- Versionskontrol
- Mindre fejl rettet

Nyeste version kan hentes her:

http://www.udvikleren.dk/udvclient/UdvClient_finalbeta2.zip

Der er endnu engang lidt point på spil til dem der kommer med de bedste kommentarer, forslag osv. God fornøjelse med klienten - glæder mig til at høre mere fra jer :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

34 svar postet i denne tråd vises herunder
9 indlæg har modtaget i alt 11 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Nej, spøg til side, jeg kan ikke få forbindelse med udvikleren.dk. Det skyldes formodentlig at jeg sidder bag ved en firewall, og skal derfor angive en proxy server i de fleste programmer. Det er nok noget du skal kigge lidt på, Kasper.

Hmm... Jeg sidder selv bag en firewall (kan blandt andet ikke tale igennem MSN messenger), men det virker helt fint hos mig!
Med Venlig Hilsen: CHadi

UdvIkonet, hvor? Er du sikker på du ikke har misforstået det jeg sagde, ellers så er det bare mig :S

---
Hilsen Anders

det nede i systrayen!!!!
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------

min hp: http://www.friserverplads.dk/technic117

Hvis du læser min tråd ordenligt, står der at det ville være rart hvis man også kan sætte det i fanen "Indstillinger"...

---
Hilsen Anders

Nej, spøg til side, jeg kan ikke få forbindelse med udvikleren.dk. Det skyldes formodentlig at jeg sidder bag ved en firewall, og skal derfor angive en proxy server i de fleste programmer. Det er nok noget du skal kigge lidt på, Kasper.

Hmm... Jeg sidder selv bag en firewall (kan blandt andet ikke tale igennem MSN messenger), men det virker helt fint hos mig!
Med Venlig Hilsen: CHadi

Mjah, så er det nok proxy-serveren der driller. Det var vist i grunden også den jeg mente.

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Hvor er kildekoden? Den er tilsyneladende ikke inkluderet i zip-filen og det må da være en fejl. Ja, jeg går ikke ud fra, at jeg skal eksekvere kode, som jeg ikke ved hvad gør.

Så du har heller aldrig kørt windows? Eller et hvilket som helst andet program hvor kildekoden ikke fulgte med..

Mvh. Sophus
- www.Sophusn.dk -

Så du har heller aldrig kørt windows? Eller et hvilket som helst andet program hvor kildekoden ikke fulgte med..

Windows er ikke et program. Det er et operativsystem. Og jo, jeg har skam kørt mange programmer hvor kildekoden ikke fulgte med, bare ikke fra hvem som helst.

KG

Windows er ikke et program. Det er et operativsystem. Og jo, jeg har skam kørt mange programmer hvor kildekoden ikke fulgte med, bare ikke fra hvem som helst.

KERNEN i Windows er et styresystem, Windows som helhed er langt mere og kommer med mange programmer inkluderet. Vi nævner i flæng Notepad, Internet Explorer, Paint, Outlook Express m.m. Der er heller ikke kildekoder til dem.

Så vidt jeg husker frigiver Kasper så godt som aldrig sine kildekoder, men er alligevel kendt for kvalitetsprogrammer. Så hvis du ikke kan lide det, så lad være med at bruge det. I øvrigt så tror jeg ikke at de fleste her på sitet vil anse Kasper for "hvem som helst".

Bare fordi noget er freeware, er det ikke nødvendigvis open source, eller skadeligt for den sags skyld. I øvrigt synes jeg det er lidt påfaldende at den første post du skriver er "kritik". De fleste ville jo nok have været inde omkring et eller fora med spørgsmål først. Det får mig til at tænke på om ikke din profil er oprettet til formålet, og du ikke er interesseret i at vi kender din virkelige profil?

Måske er jeg bare paranoid, men sådan er jeg.

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Det her er nok mest finpudsning :-)

1)
Et "hint" til trayikonet.

2)
Hvis vi nu siger at man opdaterede kl 13:00. Nu er kl. 16:00, så vil man gerne opdatere. Hvis man så ikke er tilsluttet nettet, står der alligevel "Sidst opdateret 16:00:00.

Ellers et rigtig godt program. Stor ros!

Hej Kaspar

Synes det er lidt TRÆLS at hvergang udvclient opdatere kommer der en irratabel popup box med følgende besked:

"Du bruger en ældre udgave af UdvClient (005/). Hent en opdatering fra Udvikleren.dk".

Groyk.dk
Simon Madsen

Hej Kaspar

Synes det er lidt TRÆLS at hvergang udvclient opdatere kommer der en irratabel popup box med følgende besked:

"Du bruger en ældre udgave af UdvClient (005/). Hent en opdatering fra Udvikleren.dk".

Groyk.dk
Simon Madsen

så prøv at hente opdateringen

t