Vigtigt: UdvClient Finalbeta 2

Tags:    udvikleren.dk

Hey alle...

Så blev det til en ny version af klienten :). Jeg har valgt bare at rette de vigtigste ting, og tilføje de vigtigste af de ønsker i havde. Her er en lille liste:

- Forbedret ikon
- Kan kun køre én gang
- Mulighed for midlertidigt at slå automatiske opdateringer fra
- Versionskontrol
- Mindre fejl rettet

Nyeste version kan hentes her:

http://www.udvikleren.dk/udvclient/UdvClient_finalbeta2.zip

Der er endnu engang lidt point på spil til dem der kommer med de bedste kommentarer, forslag osv. God fornøjelse med klienten - glæder mig til at høre mere fra jer :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

34 svar postet i denne tråd vises herunder
9 indlæg har modtaget i alt 11 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
UdvIkonet, hvor? Er du sikker på du ikke har misforstået det jeg sagde, ellers så er det bare mig :S

---
Hilsen Anders

Jeg hatter fat! Hvor kan jeg lave mit udvclient password? Ikke bare skrev "Dit kontrolcenter" for der har jeg været, og kunne ikke umiddelbart finde noget!

Always look on the bright side of life!
//khalus

Dit kontrolcenter -> Klient indstillinger
Der er et felt, hvor du kan indtaste et password!
Med Venlig Hilsen: CHadi

Dit kontrolcenter -> Klient indstillinger
Der er et felt, hvor du kan indtaste et password!

Det har jeg så prøvet nu. Lad os sige jeg har skrevet "lort". men det virker stadig ikke. Når den opdaterer så står der at jeg skal sætte mit rigtige client password. Prøver lige at logge ud og ind igen...

Always look on the bright side of life!
//khalus

Du skal også huske at sætte udv id

Ved nyheder går den til forumindlægget/nyhedskommentar, men der er der slet ikke noget link til nyheden :-(
:-)
Jakob Nicolajsen
www.pcnoerd.1go.dk/

Hej.
Det ser gpdt ud.
Hvad sprog er det skrevet i ?`?

Delphi ?
C++ ?
Hvilket ?
-----------------------------------
<? echo \\\\\\\\\\\\\\"Programmering er dejligt, udfordrende og lærerigt!\\\\\\\\\\\\\\"; ?>

Hej Rasmus,

UDVClient er, ligesom alt andet fra KasperTSW, skrevet i Delphi (6).

Med venlig hilsen
Ken Christensen

Hej Rasmus,

UDVClient er, ligesom alt andet fra KasperTSW, skrevet i Delphi (6).

Med venlig hilsen
Ken Christensen

Ok :)

Jeg er lige gået igang med C++, derfor min interesse ;)
-----------------------------------
<? echo \\\\\\\\\\\\\\"Programmering er dejligt, udfordrende og lærerigt!\\\\\\\\\\\\\\"; ?>

>Nej, spøg til side, jeg kan ikke få forbindelse med udvikleren.dk. Det skyldes formodentlig at jeg sidder bag ved en firewall, og skal derfor angive en proxy server i de fleste programmer. Det er nok noget du skal kigge lidt på, Kasper.

Ja, det har du ret i. Det vil jeg kigge på til næste version!

>I øvrigt et lidt vel "poppet" udseende til min smag

Hehe, det er bare SÅ typisk :). Da jeg fremviste den nye version for første gang, til en lidt mere "lukket" gruppe, var den allerførste reaktion at det var aaaalt for kedeligt. Jeg argumenterede for at det jo var et simpelt program, der for det meste skulle ligge og være inaktivt, men der var ligesom enighed om at det standard Windows look jeg diskede op med, var for kedeligt. Jeg har så gjort lidt mere ud af det, og nu "brokker" du dig (hvilket i øvrigt er HELT i orden :)) - det er bare typisk :P. Anyway, jeg er rimeligt godt tilfreds med sådan som det ser ud nu. Det er, imo, rimeligt stilrent uden at være kedeligt. Hver person har dog sin smag, som vi sikkert allesammen godt ved, og derfor er der nok aldrig nogen der bliver HELT tilfredse :).

>men så længe det virker er udseendet jo i bund og grund irrelevant.

Ja, det er jeg jo så godt som enig i :).

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

t