Vigtigt: UdvClient Finalbeta 2

Tags:    udvikleren.dk

Hey alle...

Så blev det til en ny version af klienten :). Jeg har valgt bare at rette de vigtigste ting, og tilføje de vigtigste af de ønsker i havde. Her er en lille liste:

- Forbedret ikon
- Kan kun køre én gang
- Mulighed for midlertidigt at slå automatiske opdateringer fra
- Versionskontrol
- Mindre fejl rettet

Nyeste version kan hentes her:

http://www.udvikleren.dk/udvclient/UdvClient_finalbeta2.zip

Der er endnu engang lidt point på spil til dem der kommer med de bedste kommentarer, forslag osv. God fornøjelse med klienten - glæder mig til at høre mere fra jer :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

34 svar postet i denne tråd vises herunder
9 indlæg har modtaget i alt 11 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Kasper!

Det bliver jo bedre og bedre :D Synes sq det er et godt stykker arbejde, men stadig lige et par ting til den nye:

- Det er fint med automatisk opdatering til/fra, men hvad med den også er tilgængelig i indstilling
- Når man klikker på et forum(en gang), også prøver at skifte, tror den man har rettet i det man har abonneret på, kunne godt laves bedre :P (evt. checkke efter hver eneste forum er rettet i stedet for...)
- Man kan rette navnene på boddies og grupper, ved at markerer gruppen, også lidt tid efter trykke igen. Heller ikke så smart :)

Det var vist det for nu :)

---
Hilsen Anders

når man vil fjerne udvalgte tråde, vises de stadigvæk, indtil der opdateres. :(

- Forbedret ikon

Hmm... Jeg kan se at ikonet er blevet ændret. Den hvide kant, er der stadig. Men den er blevet mindre! Men den er der altså stadigvæk, og det ser stadig ikke godt ud!
Jeg kan se at der er kommet et nyt punkt, i menuen når den er i min tray! Det er en god funktion! Men ved ikke lige hvorfor man ikke vil have den til at opdater!
Jeg kiggede på zip filen til beta 1, og zip filen til beta 2. Zip filen til beta 2, er blevet mindre med hele (ca.) 50 kb! Hvordan kan det være?
Ellers er det fint! :)
Med Venlig Hilsen: CHadi
http://chadi.h4f.dk

[Redigeret d. 03/10-03 14:11:00 af CHadi]

Btw, ville det være lidt nice hvis man kunne komme ind på den nye tråd i et forum, når man har fået at vide at der er kommet en ny tråd i events listen :) Så man ikke kommer ind på oversigts siden over forumet... (evt. mulighed for en popup menu)
---
Hilsen Anders

kan du også bare tryk på udvclient ikonet!
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------

min hp: http://www.friserverplads.dk/technic117

Du skal også huske at sætte udv id
Med Venlig Hilsen: CHadi

Og trykke gem indstillinger
:-)
Jakob Nicolajsen
www.pcnoerd.1go.dk/

Der er endnu engang lidt point på spil til dem der kommer med de bedste kommentarer, forslag osv. God fornøjelse med klienten - glæder mig til at høre mere fra jer :)

Skidtet virker ikke! :(

Nej, spøg til side, jeg kan ikke få forbindelse med udvikleren.dk. Det skyldes formodentlig at jeg sidder bag ved en firewall, og skal derfor angive en proxy server i de fleste programmer. Det er nok noget du skal kigge lidt på, Kasper.

I øvrigt et lidt vel "poppet" udseende til min smag, men så længe det virker er udseendet jo i bund og grund irrelevant.

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Hey alle...

Så blev det til en ny version af klienten :). Jeg har valgt bare at rette de vigtigste ting, og tilføje de vigtigste af de ønsker i havde. Her er en lille liste:

- Forbedret ikon
- Kan kun køre én gang
- Mulighed for midlertidigt at slå automatiske opdateringer fra
- Versionskontrol
- Mindre fejl rettet

Nyeste version kan hentes her:

http://www.udvikleren.dk/udvclient/UdvClient_finalbeta2.zip

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Ja, Jeg har kikket lidt på dit program og det er jo et godt program det skal du have ros for :D

4 små forslag :D

1) Du kan måske lave sådan at hvis man har fået en mail/besked eller der er en der har skrevet i en tråd man følger med i, at det så står på forsiden/start.

2) Når man gemmer sine indstillinger kunne du godt lave en boks der popper op og siger "Dine indstillinger er nu gemt".

3) Du kunne også lave en søge funktion til at tilføje/finde nye Buddys

4) Når man trykker på et forum i udv client skal den opne i et nyt vindue og ikke bare nakke et af dem man har open i for vejen :)

Ellers godt program :)

//NightWolf
www.CSHL.dk - Gaming is allowed!

[Redigeret d. 10/10-03 21:48:51 af NightWolf]

[Redigeret d. 11/10-03 11:42:18 af NightWolf]

Hvor er kildekoden? Den er tilsyneladende ikke inkluderet i zip-filen og det må da være en fejl. Ja, jeg går ikke ud fra, at jeg skal eksekvere kode, som jeg ikke ved hvad gør.

mvh
KG

- Lav det, så det kun er popupmenuen der kommer frem når man højreklikker på systray-ikonet. Hvis UdvClient-vinduet er åbent, men ikke har fokus, får det nemlig fokus når man højreklikker på systray-ikonet...
[edit] Okay, det er ikke en fejl, men sådan Windows er :-) [/edit]

- Som en anden har været inde på i denne tråd, drop det "smarte" udseende til fordel for et standard Windows-udseende. Hvis folk vil have det anderledes, kan de bare bruge Windows XP med themes. Jeg går i hver fald ind for, at den enkelte bruger selv skal kunne bestemme hvordan det ser ud. Din løsning med hjemmelavet titellinje er en i mine øjne lidt uprof. løsning.
Det kan godt værre, at mange har opfordret dig til at lave det, men de kan jo bare vælge at køre WinXP med themes...

[Redigeret d. 02/11-03 13:50:00 af Stefan Stuhr]

Btw, ville det være lidt nice hvis man kunne komme ind på den nye tråd i et forum, når man har fået at vide at der er kommet en ny tråd i events listen :) Så man ikke kommer ind på oversigts siden over forumet... (evt. mulighed for en popup menu)
---
Hilsen Anders

t