Spam

Tags:    udvikleren.dk

<< < 123 > >>
Lige nu er der 21 online udviklere. De fleste er på siden UdvClient (med et link der fører til forsiden af sitet) Er der virkelig så mange på siden http://udvikleren.dk/settings.php?mode=clients eller er det fordi UdvClient laver "Online udviklere liste - spam" ??

Desuden står der jo at personen er på UdvClieten. Så man kan jo godt se at han ikke "rigtigt" er på.

Ja ja, men alligevel

Det irriterer mig stadigvæk at jeg ikke har set nogen af de beskeder den kommer med, som i påstår.

Hvad OS bruger du, jeg mener kun at denne bouble info kun virker under win2k / winXP. (Jeg er rimlig sikker:p). (hvis det skal virker under win95/98/me så skal man selv til at lave nogle bokse, da windows ikke supporter det!)

Så det er mit bedste bud :)

---
Hilsen Anders

[Redigeret d. 27/03-03 18:49:09 af Anders (r0x3r)]

Jeg har win98 men Msn Messenger kan godt lave de der bokse.

Desuden står der jo at personen er på UdvClieten. Så man kan jo godt se at han ikke "rigtigt" er på.

Ja ja, men alligevel

Det irriterer mig stadigvæk at jeg ikke har set nogen af de beskeder den kommer med, som i påstår.

Hvad OS bruger du, jeg mener kun at denne bouble info kun virker under win2k / winXP. (Jeg er rimlig sikker:p). (hvis det skal virker under win95/98/me så skal man selv til at lave nogle bokse, da windows ikke supporter det!)

Så det er mit bedste bud :)

---
Hilsen Anders

[Redigeret d. 27/03-03 18:49:09 af Anders (r0x3r)]

Jeg har win98 men Msn Messenger kan godt lave de der bokse.

Det kan de ikke nej, da MSN bruger en kasse de selv laver. Denne boks er en standard i måde at vise små information fra tray'en i win2k og winXP. Som sagt kunne man godt lave sine egne bokse, men det ville være besværligt :) Ved jeg ikke rigtig om dem der laver den gider:P

Når, men så har vi jo nok fundet grunden :)

---
Hilsen Anders

Ærgeligt for mig.
Jeg håber at der kommer nogle boks jeg kan se i en senere udgave. Hvis ikonet ændredes når der var nyheder ville det være fint nok. det vil jeg ikke tro er så svært.

Ærgeligt for mig.
Jeg håber at der kommer nogle boks jeg kan se i en senere udgave. Hvis ikonet ændredes når der var nyheder ville det være fint nok. det vil jeg ikke tro er så svært.

Nyheder er der godt nok ikke lavet noget med, men det burde værtigfaldet være muligt de steder hvor der i forvejen kommer boksen for win2k/xp brugere. Så det var vist et forslag til jer Kasper:p Eller evt. lave check om man har win2k eller winxp, og hvis man ikke har det, laver i selv en lille boks. Vil nok blive besværligt, men ville nok være dejligt for dem der ikke ser de normale:)

---
Hilsen Anders

Med nyheder mente jeg altså: når der sker noget[Redigeret d. 28/03-03 14:02:45 af Jesper Kristensen]

<< < 123 > >>
t